Avatar billede charmekbh Nybegynder
30. november 2001 - 13:45 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål vedrørende McAfee - Fjernopsætning og installering af opdateringer og SDatopdateringer

Jeg har et netværk med mcafee 4.3 og mcafee 4.5 med ca. 200 maskiner.

For at konfigurere opdateringer af henholdsvis SuperDat filer og Dat filer sætter jge den til at hente automatisk.

Jeg har konfigureret Sdat og dat opdateringe rautomatisk, og det virker fint. Men det er ikke på alle maskiner at Sdat-opdateringen er sat korrekt op.

Findes der et værktøj så jeg kan gøre det \'remote\" uden at behøve at overtage maskinen?

Muligvis et reg-værktøj eller et produkt tilknyttet mcafee?

Jeg vil bare helst undgå at skulle overtage 25 maskiner i Jylland på en langsom forbindelse for at åbne konsollen og klikke 8 gange. Hvis nogen kan hjælpe kysser jeg dig og bukker.

venlig hilsen

David
Avatar billede stephans Nybegynder
02. januar 2002 - 10:53 #1
Det problem har jeg aldrig været ude for, at superdaten ikke er opsat korrekt!!! Og jeg kan godt forstå at du ikke gider, at overtage 25 maskiner på en langsom linie..
Så vidt jeg skulle mene, skulle den da bare selv sætte sig op og installere sig...
Eller prøv at maile til McAfee og fortælle dem om dit problem??
Deres hjemme er: www.mcafee.com

Med Venlig Hilsen
Stefan

Avatar billede charmekbh Nybegynder
04. januar 2002 - 10:11 #2
Når jeg bruger remoteupdate sættes den til at lave en logfil, som almindelige brugere ikke har rettighed til at lave, så hver gang kommer den med en fejl. Dødirriterende, hvordan kan jeg via inifiler og lignende sørge for at den ikke laver en logfil?