Avatar billede hm2 Nybegynder
29. november 2001 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på nettet!

Jeg har lige installeret win98 på en computer, og skal nu sætte internetforbindelsen op til win98. Når jeg prøver at ringe op, så kommer der en fejltone (har prøvet med andre numre, og det er det samme). Abonnementet kører fint under win 2000. Hvad kan der være galt?
Avatar billede 30297348 Nybegynder
30. november 2001 - 06:46 #1
ehm det kan jeg sige dig!
du har opsat lortet forkert tag og få fat
i noget ADSL eller bare xDSL det er SQ
meget bedre
internet.opasia.dk
256 k for kun 349 kr. om måneden
også kan du være på så meget du vil og downloade
så meget du vil!
Avatar billede holtums Nybegynder
30. november 2001 - 21:55 #2
Det var da en voldsomt høflig kommentar, til en som har et problem. Man må da ikke håbe du selv skulle gå hen og få et en dag.

Du skriver ikke meget om din opætning, men mon ikke du skulle prøve at checkke din modem driver og opsætning.
Avatar billede hm2 Nybegynder
01. december 2001 - 16:43 #3
30297348 >> Jeg har adsl! - men prøver at hjælpe nogle med at få deres modemforbindelse til at virke, da de næsten ikke har behov for internettet, men ønsker at komme online...Måske skulle du anskaffe dig et alm. modem, da det virker som om du bruger for meget tid på nettet, når du kan bruge tid på at skrive sådan noget irelevant til et problem.

Problemet er løst - en længere historie!