Avatar billede make_chat Nybegynder
29. november 2001 - 13:39 Der er 1 kommentar

outlook 6 ??

Hej

Jeg har lige installeret outlook 6...jeg prøver at tjekke min mail, men det kan jeg ik...den skriver..

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: \'mail.web-zone.dk\', Server: \'mail.web-zone.dk\', Protokol: POP3, Svar fra server: \'+OK 40202 octets\', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F
Avatar billede prodic Mester
29. november 2001 - 13:54 #1
Mener at Web-Zone har problemer med deres Mail-servere for tiden - læste det i et tidligere spørgsmål.