Avatar billede vin4you Nybegynder
29. november 2001 - 11:59 Der er 5 kommentarer

Hjemmeside opbygning

jeg har i lang tid gået rundt og troede at man skulle lave en hjemmeside kun i rammer og så sætte siden op på den måde. men nu har jeg hørt at man sætter en hjemmeside op efter en baggrund som man har lavet i forvejen og så ligger ling ind på den bagefter. Fx troede jeg at højre side på eksperten var lavet af 6 forskellige rammer men efter hvad jeg har hørt skulle den bestå af et baggrunds billede som der så var sat link oven på bagefter. er det rigtigt eller er jeg helt ude og skide (hvordan er en hjemme side opbyggede)
Avatar billede lyhr007 Nybegynder
29. november 2001 - 12:01 #1
Prøv at højre klik på siden og sig \"view source\" (\"vis kilde\" på dansk).
Avatar billede disky Nybegynder
29. november 2001 - 12:02 #2
du kan sagtens bygge en side op af små dele.
Det gør de fleste store sites.

Da meget er templates og database opbygget.
Avatar billede vin4you Nybegynder
29. november 2001 - 12:08 #3
det er min side også man jeg synes alligevel ikke at den ligner andres

(hvad er der galt mad den) www.friserverplads.dk/vin4you
Avatar billede disky Nybegynder
29. november 2001 - 12:12 #4
problemmet er at man skal have kreative evner for at lave en flot hjemmeside.

Jeg kan heller ikke finde ud af det, men jeg er også software udvikler ikke designer
Avatar billede madduck Nybegynder
29. november 2001 - 13:38 #5
Det med kortet er da skide godt!
Okay de andre farver...