Avatar billede izex Nybegynder
28. november 2001 - 16:05 Der er 14 kommentarer

Outlook, adsl, WinProxy

Hvordan sætter man det op? jeg har en 2k maskine der kører adsl forbindelsen (via adsl modem) og så er den sat til en hub... internettet virker godt nok på client maskinerne men hvordan får jeg sat opp sådan så de kan tjekke mail gennem outlook? -mange point = gode svar (forhåbenligt.) :D
Avatar billede krofar Nybegynder
28. november 2001 - 16:10 #1
Avatar billede izex Nybegynder
28. november 2001 - 16:15 #2
...and...? det er jo bare point... ikke penge vi har med at gøre?
Avatar billede summer Mester
28. november 2001 - 16:23 #3
izex, følg reglerne
Avatar billede izex Nybegynder
28. november 2001 - 17:24 #4
reglerne... ej nu er det her fandme blever lidt for latterligt... eksperten skulle da være til for at lamere skal kunne få hjælp... jeg kan da ikke gøre for at der er inflatation i disse point...
Avatar billede summer Mester
28. november 2001 - 17:40 #5
Andre kan jo heller ikke gøre for du ikke gider følge reglerne.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
28. november 2001 - 18:40 #6
izex>> Hvis det bliver for latterligt, så smutter du bare, du kan nok godt undværes..
Avatar billede izex Nybegynder
28. november 2001 - 18:54 #7
fuck hvor er i latterlige... i er jo begge selv ganske nye her... i ser bare en af de ældre herinde poste det der lame link, og så tænker i wow noget vi kan komme med på... num num... point er latterlige... man får jo så mange af dem hver dag uden at besvarer en skid, så hvorfor ikke give dem væk?
Avatar billede izex Nybegynder
28. november 2001 - 18:56 #8
men hvis i nu er så kloge som i for jeg selv til at fremstå som skulle i så ikke tag at komme igang med at besvarer nogle spg\'s?, det undre mig nemlig at i overhovedet gider at bruge tid på at flame mig på den måde når jeg i de sidste dage har givet op til 250 af disse point for sådanne spg\'s her...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
28. november 2001 - 19:42 #9
izex>> Hmm, jeg er da ikke helt ny efter min mening, og har da svaret på en del spørgsmål før i tiden.. Har lissom tabt gnisten lidt p.g.a. folk som dig..
Avatar billede summer Mester
28. november 2001 - 22:49 #10
izex, så er det godt. Du har på eksperten oprettet
26 spm til et gennemsnit på over 160 point. Da du ikke kan tage imod en formaning efter ekspertens regler, er du kl. 2245 anmeldt til admin.
Avatar billede fralle Nybegynder
28. november 2001 - 23:39 #11
LOL... uh lol i sidder og gakker ud over at man disponere sine point som man vil.. altså lad os nu sige at det var mod denne eksperten.dk\'s lov at lave spg\'s hvori du giver mere end de gyldne 60 point, hvorfor fand** har de så sat den mulighed at man kan give flere point... og ja jeg giver mange point da man ikke har noget at bruge dem til... og av av, anmeldelse til en admin? damn godt man kan oprette en ny bruge med 300 nye lamme point...
Avatar billede fralle Nybegynder
28. november 2001 - 23:42 #12
Som bruger på Eksperten.dk har man et ansvar for at sitet fungerer optimalt. Vi forsøger løbende at forbedre og udbygge de services, som gør Eksperten til et godt og brugbart site. Hvis det også fremover skal fungere optimalt, skal alle brugere derfor efterleve følgende regler:

Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.
De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.
Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten.
Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar. Således bliver svartiden generelt reduceret.
Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.
Alle links som der refereres til, skal være til ordentlige sites, som ikke indeholder uvæsentligt materiale (se mere herom under \"Betingelser\").
Alle brugere skal, hvis de ser eller oplever fejlagtig brug af Eksperten, oplyse dette via Anmeld.
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

Måske er jeg blind, hvilket ikke skulle undre mig, men det der står er at man skal bruge sin yderst værdifulde point med omtanke... ja jeg har 845 point lige nu plus de 275 jeg har ude... Jeg stiller da kun spg\'s for at få løst mine problemer, så kan i vel svarer mig på hvad det er der pisser jeg sådan af?
Avatar billede summer Mester
29. november 2001 - 00:32 #13
Det er eksperten der fastsætter reglerne for pointgivningen og de må vist gælde for alle. At der er mulighed for at vælge andet end 15,30 eller
60 point kan jo lige så godt betyde at en spørger
skriver f.eks. 5 eller 45
Og en ting mere. Her på eksperten føres en en sober tone og er for seriøse brugere
>Alle brugere skal, hvis de ser eller oplever fejlagtig brug af Eksperten, oplyse dette via Anmeld.<
fralle fald så lige lidt ned og ret dig efter reg.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:06 #14
Luk please!