Avatar billede emilnt Nybegynder
27. november 2001 - 09:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆÆÆÆLPP

Jeg er kommet til at formatere min ene hardisk.
derfor vil jeg gerne havde et free program som kan få mine filer tilbage. den hardisk betyder aaalt
derfor ville jeg være meget taknemlig hvis nogen ville hjælpe!!!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. november 2001 - 09:46 #1
tror dsværre ikke der er noget at gøre! :-(

Har du haft virus eller har du skrevet format c: for sjov *S*
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
27. november 2001 - 09:47 #2
du kan feks hente FRTree, men det er kun i demo, den koster vistnok 125 dollars at bruge....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
27. november 2001 - 10:09 #3
Accepteret svar fra emilnt
Point : 150
27/11 2001 09:44:26    PIk slikkere allesammen
http://www.eksperten.dk/spm/139005

Well... med sådan en bemærkning, har JEG i hvert fald mistet lysten til at hjælpe fyren...
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
27. november 2001 - 10:10 #4
nanoq, det så jeg ikke :-(
Avatar billede tortuga Nybegynder
27. november 2001 - 10:21 #5
pik slikkere er også i et ord....og nej nu gider jeg godt nok heller ikke hjælpe!!

men 127.0.0.1 var da meget god :)
Avatar billede emilnt Nybegynder
27. november 2001 - 10:24 #6
Jeg er psykisk meget ustabil. Så jeg ikke svare for mine handlinger. Jeg kaster mig på mine grædende knæ og siger undskyld!!!!
Avatar billede cdk Nybegynder
27. november 2001 - 10:27 #7
Der er kommet et nyt program Disk Commander der måske kan hjælpe
http://www.isds.dk/featured.asp