Avatar billede michaelbs Nybegynder
26. november 2001 - 23:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp! hvor er mine kontaktpersoner?

jeg havde icq2000a og skulle formatere harddisken. Kopierede icqmappen til en brænder. Formaterede og installerede efterfølgende icq2000b. satte cd-en i og ville finde mine buddies...men hvor pokker er de blevet af?? har kigget i samtlige mapper og undermapper under icq fra min brændte cd, men kan ikke finde dem...plzzz hjælp
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. november 2001 - 23:42 #1
jeg mener at icq gemmer sådanne ting i en eller anden windowsmappe!!!
Avatar billede cortina Nybegynder
26. november 2001 - 23:53 #2
Hvis de ikke ligger under ICQ\\2000a på din brændte cd så er de desværre nok væk!!

Cortina
Avatar billede prodic Mester
26. november 2001 - 23:56 #3
Du skal have mappen med dine gamle kontakter på plads inden du installerer 2001b.
Smid mappen med ICQ fra din CD på din harddisk efter du har fjernet hele ICQ 2001b-mappen(og programmet).

Når du så installerer 2001b igen, så finder programmet automatisk din gamle contact-liste og opdaterer den.

Se evt. på www.icq.com - under FAQ\'s der står fremgangsmåden beskrevet mere specifikt.
Avatar billede prodic Mester
26. november 2001 - 23:58 #4
Glemte at nævne, at 2000b mappen naturligvis skal være i den mappe hvor du installerer 2001b senere hen.
Avatar billede prodic Mester
27. november 2001 - 09:07 #5
Tak for pointene - håber det lykkedes.
Avatar billede sluppi Nybegynder
27. november 2001 - 10:15 #6
just for your knowledge:
i 2001b-versionen er der desuden en funktion der laver en backup af din contact-list