Avatar billede mark Nybegynder
03. juni 1999 - 02:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Point?

Hvad er det for noget med point???? Får man point for hver kommentar/svar man kommer med? Hvor ser man sine point henne?
Avatar billede assos Nybegynder
03. juni 1999 - 04:08 #1
Hej mark

Man for point for det svar som bliver godkent af det der har stillet det og der kan kun gives point til et svar

Kommentar er bare en der gerne vil gi et råd eller hvis der er et svar og man lige har en kommentar til det
det giver ikke nogen point
Avatar billede jbc Nybegynder
03. juni 1999 - 08:01 #2
Du kan se hvormange du har i den blå bjælke over dit spørgsmål, og hvis du klikker på dit eget brugernavn, kan du også se hvilke spørgsmål du har stillet eller svaret på.
Avatar billede unhuman Nybegynder
04. juni 1999 - 19:43 #3
Hvis du stiller et spørgsmål vil du blibedt om at give nogle point for et svar til dette spørgsmål. Hvis du finder svaret godt nok kan du acceptere det og de point du har givet vil blive overført til den bruger der er kommet med svaret.