Avatar billede funkoo Nybegynder
26. november 2001 - 19:37 Der er 3 kommentarer

opfølgning på graf-generering

Hej,
Jeg har godt nok læst http://www.eksperten.dk/spm/116557
Men er stadig i tvivl og vil have hjælp.
Jeg er igang med lave en statistik. Og brugeren kan udfra nogle emner vælge om en karakter fra 1 til 5 til det valgte emne.
Jeg vil nemlig gerne lave en graf som man kan udtrække fra databasen(som f.eks kan vise en periode fra 01-01 2001 til 01-10-2001, som brugeren har valgt). Og en graf som kan lave en sammenligning med f.eks år 1999 og 2000.
Af database bruger jeg MySQL og Apache som server.
I min tabel har jeg et nummer, dato og en masse attributer(til emnerne) hvor man i dem sætter karakterne.  En attribut kan være \"betjening\" eller \"levering\".

//phoye
Avatar billede mortenfn Nybegynder
26. november 2001 - 20:33 #1
har du noget kode vi kan arbejde vidre på
Avatar billede phoye Nybegynder
27. november 2001 - 11:23 #2
Det har jeg faktisk ikke.
Men jeg håbede på at kunne lave noget a la det codebase har lavede med lottotal og det du lavede i eksempel 2.

Hvor kan jeg hente php_dg.dll? Og hvor skal jeg sætte den ind henne?
Avatar billede funkoo Nybegynder
29. november 2001 - 09:33 #3
Jeg har ikke noget kode, men dit eksemple 2 er faktisk noget i den retning jeg ønsker at lave.