Avatar billede dream4 Nybegynder
26. november 2001 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint-præsentation til CD-ROM-præsentation.

Hvordan laver man en PowerPoint-præsentation om til en CD-ROM-præsentation.
Der skal tages højde for bl.a.:
- At alle tilhørende skrifttyper, billeder, musik-filer o.lign. skal kunne ses på næsten alle computere.
- At præsentationen starter så start man lægger CD\'en i CD-ROM-drevet.
- Præsentationen skal kunne ses på computere uden PowerPoint.
- Osv., osv., osv...

Altså i bund og grund hvordan man laver PowerPoint-præsentationen om til en CD-ROM-præsentation.
Avatar billede dream4 Nybegynder
26. november 2001 - 14:55 #1
... Og svarene må meget gerne være grundigt forklaret... ;-)
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
26. november 2001 - 15:03 #2
ja du må starte med at gemme den på en harddisk så er du nødt til at åbne dit brænder program og hente filen ind i programmet også kan du brænde den men den vil jo kun virke med et pressentions program der hvor du skal bruge den ellers kan du ikke se det
Avatar billede dream4 Nybegynder
26. november 2001 - 15:29 #3
Der må da være en metode så man kan lægge alt på CD-ROM som derefter så kører fra CD\'en og derefter kan vises på enhver computer.
Lidt ligesom med Mediator, det program har jeg bare ikke råd til.
Avatar billede dream4 Nybegynder
30. november 2001 - 17:30 #4
Er der slet ingen der kan svare på dette spørgsmål?
Avatar billede dream4 Nybegynder
07. december 2001 - 20:17 #5
Hmm...