Avatar billede twister2010 Nybegynder
26. november 2001 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med WebBrowser1.Navigate

Hvorfor er jeg nødt til at sætte nedenstående msgbox ind før det virker ? Jeg kunne naturligvis lægge en pause ind, men der må da være en metode til at checke om \"WebBrowser1.Navigate (App.Path + \"html.tmp\")\" er færdig ?

WebBrowser1.Navigate (App.Path + \"html.tmp\")

MsgBox (\"hej\")
      WebBrowser1.Document.script.Document.Clear      WebBrowser1.Document.script.Document.Write \"<HTML><BODY>\" & Replace(sp.rs!artikel, Chr(13), \"<BR>\") & \"</BODY></HTML>\"
      WebBrowser1.Document.script.Document.Close
Avatar billede goz Nybegynder
26. november 2001 - 09:30 #1
Du skal lige vente til siden er klar.

lav følgende sub :

Private Sub WebBrowser1_DocumentComplete(ByVal pDisp As Object, URL As Variant)
    If (pDisp Is Me.WebBrowser1.Object) Then
        \' do your stuff here
    End If
End Sub
Avatar billede twister2010 Nybegynder
26. november 2001 - 09:42 #2
Det virker stadig ikke. Jeg gør følgende

Private Sub WebBrowser1_DocumentComplete(ByVal pDisp As Object, URL As Variant)
    WebBrowser1.Navigate (App.Path + \"html.tmp\")
    If (pDisp Is Me.WebBrowser1.Object) Then
        WebBrowser1.Document.script.Document.Clear        WebBrowser1.Document.script.Document.Write \"<HTML><BODY> Hej dav </BODY></HTML>\"        WebBrowser1.Document.script.Document.Close
    End If
End Sub
Avatar billede goz Nybegynder
26. november 2001 - 10:07 #3
du har musforstået mig. WebBrowser1_DocumentComplete bliver kaldt når den er færdig og klar efter din WebBrowser1.Navigate.
Dvs. du skal have din Navigate hvor du hele tiden hat haft den og din tilretning af siden skal ligge i en ande sub (WebBrowser1_DocumentComplete)
Avatar billede twister2010 Nybegynder
26. november 2001 - 10:13 #4
Nååååå.... Jeg takker, nu virker det...
Avatar billede goz Nybegynder
26. november 2001 - 10:28 #5
det var så lidt :-)