Avatar billede zybe Nybegynder
25. november 2001 - 18:49 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Free pen

Jeg er ved at overveje at købe en free pen, men vil lige høre om der er nogen der har lidt erfaring med den..?
Avatar billede maxium Novice
25. november 2001 - 18:57 #1
en free pen oe jo meget til at lave billeder men hvis at du skal bruge den til andet en billeder så skal du ikke købe den
Avatar billede vester Novice
25. november 2001 - 19:01 #2
Jeg har haft en FreePen, men jeg smed den ud fordi den var ELENDIG ! ! !
Køb hellere en Pen med tilhørende \"plade\". De fåes i mange størrelser/priser og jeg mener at du kan få en lille en til ca. 150.-
Avatar billede jefa Nybegynder
25. november 2001 - 19:03 #3
Har prøvet og syntes ikke det er at anbefale. Kender du ikke en der har så der måske var mulighed for at afprøve.
Jeg ville foreslå en tegneplade eller digitizer se f.eks. http://www.proconsult.dk/katalog/tilb/til-mkj/mkj-tegne/wcet0405st.html (kun eks.)
Avatar billede backside Nybegynder
25. november 2001 - 23:56 #4
Er helt enig med vester, har bare ikke smidt min ud endnu.  ;)
Avatar billede tortuga Nybegynder
26. november 2001 - 20:49 #5
Jeg har en work tablet 100 fra trust, den er jeg meget tilfreds med. Men det afhænger meget af hvad man skal bruge den til (som nævnt før)