Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 16:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

adkfest.dk

Jeg er master på denne ca. 3 månder gamle site. Hvad synes i om design osv?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. november 2001 - 17:05 #1
ADVARSEL !

6 popup\'er lige i fjæset ! Føj for s.... !
Avatar billede whatever Nybegynder
25. november 2001 - 17:18 #2
Har Superheroes givet dig lov, til at bruge deres musik?? Eller betaler du til KODA og GRAMEX
Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 19:14 #3
Hel \"So Far\" ligger som Realudio på Superheroes eget website, derfor regnede jeg med at det var ok at sample 3 sec. fra den.

=>> tony breindal
Bummer! havde sat den forkerte fil til at åbne!
Avatar billede ducks Nybegynder
29. november 2001 - 15:27 #4
Venlig påmindelse: Det ville være rarere hvis du skrev adressen til seitet så man nemt kunne klikke sig ind på den :o)
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2001 - 17:24 #5
Eftersom du har lånt al materialet - måske bortset fra teksten - fra andre sites (her tænker jeg i sær på Tuborg-baggrunden, Chart-afstemningen og SMS-tjenesten), så er der jo ikke så meget at bedømme. En hovedregel er selv at producere de nødvendige ting til sin side, da det virker mere prof.
Både afstemningen og Chart-statistikken er grimme, de skal væk hurtigst muligt!
Siden appellerer vel kun til ADK-medlemmer, så det må du tænke på, når du skal udarbejde siden ud fra målgruppen!
Menuen er ret kedelig at se på, grå og kold. Menu-punkterne skal desuden sættes mere i rækkefølge, fx plejer man ofte at have \"Om os...\" (i jeres tilfælde \"Om ADK\") enten næst-øverst (under \"Forside\") eller nederst.
Desuden irriterer det med popup\'en, der åbnet til at starte med!!!

Så sitet får ikke nogen høj karaktér, da meget af materialet er lånt fra andre steder og designet er lidt kedeligt.
Karaktér: 3 ud af 10!