Avatar billede connector Nybegynder
24. november 2001 - 23:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

AMD Thunderbird 1400 - Laver fejl i reg. databse ?

Jeg har en ven der har købt en helt ny PC m. en AMD Thunderbird 1400 MHz. processer. Hver gang han installere et program og skal genstarte, får han en fejlbesked der siger at der er en fejl i registreringsdatabsen. Når han har genstartet PC\'en er alle hans instillinger væk og han skal install. alle drivere m.m. igen. Han har formateret mange gange.Han bruger Win. ME. Han har hørt,at det måske kan være CPU\'en der har en brist. Spørgsmålet er så: Er der nogen der har lign. erfaringer ? Kan det være et hardware problem mellem AMD\'s thunderbird 1400 og andet hardware eller hvad ? Skal han forlange at få byttet CPU\'en ?
Avatar billede darkside Nybegynder
25. november 2001 - 00:58 #1
Hm ud med Windows Me og prøv med Windows 2000 eller XP istedet, det kan være Me der har en fejl med den type CPU\'er...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. november 2001 - 01:02 #2
gør ligesom darkside skriver! men d´hvis det ikke hjælper, så er der vidst ikke meget andet at gøre end at tage kontakt til forhandler eller producent!
Avatar billede connector Nybegynder
25. november 2001 - 01:36 #3
Ok, det prøver vi. Det lyder bare ikke særligt acceptabelt hvis win.me. ikke kan køre på den type cpu.
Avatar billede connector Nybegynder
25. november 2001 - 01:38 #4
Nu fik jeg ikke givet jer point,hvordan klare vi den ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. november 2001 - 01:55 #5
Ber dem om at komme med et svar!
Avatar billede darkside Nybegynder
25. november 2001 - 03:03 #6
Må hellere lige svare så..
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
26. november 2001 - 22:51 #7
Jeg ville bytte CPUen ud med en anden, da T-1400  desværre har en høj fejl procent.
Avatar billede moonrider Nybegynder
28. november 2001 - 19:07 #8
fejl i registrerings database skyldes i de fleste tilfælde ram hvis i har sat fsb op til 133 Mhz og jeres ram ikke er 133Mhz kan rammene ikke følge med deraf fejl, prøv at sætte 133Mhz ram i og se hvad der sker.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 03:44 #9
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???