Avatar billede zred Nybegynder
23. november 2001 - 19:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Eh? HJÆLP

Hm....Først..... jeg HAR prøvet selv først...

Tror det kan laves i html, men er ik sikkert.. ellers javascript.....

Serveren jeg benytter tager KUN html og javascript og diverse..Jeg skal have lavet sådan at der er et spørgsmål fx..

Hvad hedder min hund.....?

Så trykker jeg på den og svaret kommer nede i en en formel.. altså en tekstboks.. hvis du forstår?

ka sq ik hitte ud af det :P

Spørg endelig hvis du ikke fatter en skid af hvad jeg snakker om :P

Zred
Avatar billede zred Nybegynder
23. november 2001 - 19:20 #1
Vil gerne ha et simpelt design.. hvidt og sort eller nåd?
Avatar billede iceday Nybegynder
23. november 2001 - 19:21 #2
forstod ikek så meget af det prøv at forklre det igen :-)
Avatar billede zred Nybegynder
23. november 2001 - 19:22 #3
LoL...... Jeg vil have at hvis man trykker på et spørgsmål kommer svaret i en formel nedenunder .. altså en tekstbx
Avatar billede zred Nybegynder
23. november 2001 - 19:22 #4
http://www.script.ac10ve.dk/sider/javascript/forms/faqmaker.html

Her kan i se noget ligende.,...

sådan som det skal være. IKKE designet!
Avatar billede iceday Nybegynder
23. november 2001 - 19:29 #5
???????
Avatar billede zred Nybegynder
23. november 2001 - 19:32 #6
Nogle der gider hjælpe?!?!
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. november 2001 - 20:08 #7
Hvad med:

<html>
<head>
</head>
<body>

<form name=\'hundeinfo\' onsubmit=\'return false\'>
hundenavn: <input name=\'navnet\' type=\'text\' value=\"\">
</form>

<script type=\'text/javascript\'>

var hundenavn = prompt( \"hvad hedder din hund?\", \"\" );
document.hundeinfo.navnet.value = hundenavn;

</script>

</body>
</html>

Hvis det ikke er noget i den retning du vil have så tag og post det du lavede (selvom også det ikke virker), det kan dog give et fingerpeg om hvor du vil hen.

mvh JakobA
Avatar billede zred Nybegynder
23. november 2001 - 20:48 #8
ok.. 2 sek tjekker
Avatar billede zred Nybegynder
23. november 2001 - 20:50 #9
<!-- TWO STEPS TO INSTALL FAQS PAGE:

  1.  Paste the code into the HEAD of your HTML document
  2.  Put the final code into the BODY of your HTML document  -->

<!-- STEP ONE: Copy this code into the BODY of your HTML document  -->

<HEAD>

<SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\">
<!-- Original:  Ronnie T. Moore, Managing Editor  -->
<!-- Begin
function showFAQ(form) {
form.answer.value = form.question.options[form.question.selectedIndex].value;
}
// End -->
</SCRIPT>
</HEAD>

<!-- STEP TWO: Add this code into the BODY of your HTML document  -->

<BODY>

<center>
<form name=faqform>
<table border=1 cellspacing=0 cellpadding=5>
<tr bgcolor=\"#000099\">
<td align=center><font face=\"verdana,arial\" size=\"-1\" color=\"#ffffff\">
<b>Hjælp</b></font></td>
</tr>
<tr bgcolor=\"#ffffcc\"><td><font face=\"verdana,arial\" size=\"-1\"><br>
Browse the Frequently Asked Questions below and click for the answer.
<p>
<ul><select size=10 name=question onChange=\"java script:showFAQ(this.form);\">
<option value=\"XXX hedder abe\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;-->&nbsp;&nbsp;Hvad hedder XXX
<option value=\"3\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;-->&nbsp;&nbsp;1+ 2 giver
</select>
</ul>
<p>
And Their Answers:
<p>
<ul>
<textarea name=\"answer\" rows=15 cols=50 wrap=virtual></textarea>
</ul>
</font>
</td>
</tr>
</table>
</form>
</center>
</body>
</html>

Ah... nåd ala det....... lavede hurtigt
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. november 2001 - 22:20 #10

<form name=faqform>
<table border=1 cellspacing=0 cellpadding=5>
<tr bgcolor=\"#000099\">
<td align=center><font face=\"verdana,arial\" size=\"-1\" color=\"#ffffff\">
<b>Hjælp</b></font></td>
</tr>
<tr bgcolor=\"#ffffcc\"><td><font face=\"verdana,arial\" size=\"-1\"><br>
Browse the Frequently Asked Questions below and click for the answer.
<p>
<ul><select size=10 name=question onChange=\"java script:this.form.answer.value+=\', \'+this.options[this.selectedIndex].value;\">
<option value=\"XXX hedder abe\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;-->&nbsp;&nbsp;Hvad hedder XXX
<option value=\"3\">&nbsp;&nbsp;&nbsp;-->&nbsp;&nbsp;1+ 2 giver
</select>
</ul>
<p>
And Their Answers:
<p>
<ul>
<textarea name=\"answer\" rows=15 cols=50 wrap=virtual></textarea>
</ul>
</font>
</td>
</tr>
</table>
</form>