Avatar billede quantic Nybegynder
23. november 2001 - 19:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med mus pga. Switchbox

Dav..

Jeg har lige anskaffet mig en elektronisk switchbox til at kunne skifte (mus,tastatur og skærm) mellem en WinXP computer og en Linux comp.  Problemet ligger i at musen ikke rigtig virker helt optimalt i Linux.. I WinXP kører den fint.. Men i linux vil den kun kører oppe i toppen af skærmen..
Og det kan jeg ikke bruge så meget..
Hvis jeg tilslutter musen direkte til linux boxen, virker det fint.. Men så skal jeg jo have 2 x mus.. Og købet af switchbox var netop for at undgå dette..

Nogle som har nogle erfaringer med dette ?? Og gerne en løsning tak :)
Avatar billede zupastar Nybegynder
23. november 2001 - 19:20 #1
lige et spørgsmål.. hvad gav du for boxen??
Avatar billede quantic Nybegynder
23. november 2001 - 19:32 #2
ikke noget.. Fik den.. Den er dog helt ny..
Og det er en elektronisk switchbox..
Avatar billede zupastar Nybegynder
23. november 2001 - 19:34 #3
okay.. det er bare fordi jeg har overvejet at købe en men har overhovedet ingen anelse om hvor meget sådan en frækkert koster...
Avatar billede quantic Nybegynder
23. november 2001 - 19:35 #4
den billigste koster vidst 300 kr. Så er det vidst en manuel en.. Men den jeg har her.. ER max kanon.. lige bortset fra det lille mus prob self :D
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
23. november 2001 - 19:56 #5
De mekaniske er vist ikke meget værd.. Og de elektronike koster en 1000-2000 kr såvidt jeg husker..

http://www.edbpriser.dk/hardware/switchbox-load.asp
Avatar billede quantic Nybegynder
27. november 2001 - 14:55 #6
Nå.. ingen kunne svare på det :(