Avatar billede wargame Nybegynder
22. november 2001 - 21:40 Der er 6 kommentarer

Ideer og feedback

Vi har startet projekt \"ChaosByte\", som gi\'r sikkerheds-folket en mulighed for at teste deres evner som crackere/hackere på en server som er dedikeret til at blive overtaget...
Men læs selv mere på http://www.chaosbyte.subnet.dk

Jeg vil gerne høre mere fra folk som selv har deltaget i War-Games (andet end hackerslab og cyberarmy), samt have et feedback på sidens brugervenlighed, design osv..

Vi stræber efter at skabe hurtig tilgængelig up-top-date information, så derfor er designet meget \"råt\"...
Nogen der har ideer til en anen måde at sætte det op på?

Mvh.

Benne
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. november 2001 - 21:49 #1
Faktisk uden vrøvl men for at få serveren til at gå i knæ hvis det er windows så kender jeg en simpel dos kommando hvor du laver blå skærm på hvilken som helst pc´´er :)

OG NEJ JEG ER IKKE HACKER OG JEG ER NOOB TIL DET
Avatar billede wargame Nybegynder
22. november 2001 - 21:50 #2
Jeg kan kun afsløre at det bli\'r en linux dist. der kommer på, med forskellige services kørende...
Avatar billede klatten Nybegynder
23. november 2001 - 11:30 #3
...øhhh, subnet.dk og friserverplads.dk
Hvad er det lige for en server, man skal forsøge at overtage...???
Desunden, skal du lige gå det engelske igennem, da der er nogle fejl!
Avatar billede wargame Nybegynder
23. november 2001 - 11:38 #4
hehe - ja mit engelsk suxer.. Og nej, serveren er en der bli\'r stillet op på en fast ip..
Avatar billede klatten Nybegynder
23. november 2001 - 11:41 #5
\"Desunden\"...mit dansk suxer også :-)
Idéen er meget god og sjov! Lidt som try2hack.nl og den slags. Ret sjov!
Avatar billede wargame Nybegynder
23. november 2001 - 11:42 #6
Yeah yeah - men ideen er så, at i stedet for der er nogle \"Opgaver\" man skal løse, er det \"alle mod alle\" i en magtkamp, hvor man samtidig kan prøve sin færdigheder af :)

CyberArmy kørte engang sådan en server, og deraf kommer ideen :)