Avatar billede lassebm Nybegynder
22. november 2001 - 13:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forkert drev bogstav!

Efter installationen af win2k, heder mit drev nu D:

Jeg havde en anden hd i under installationen også, så det er derfor! Men den skal jeg ikke bruge!
Er der nogen som helst måde man kan få det tilbage til C:?
Avatar billede bruger34 Nybegynder
22. november 2001 - 13:35 #1
ja, under administration i kontrolpanel vælger du computeradministration - der kommer et program frem - i det skal du vælge diskhåndtering og højreklikke på disken hvor du kan vælge noget med drevbogstavtildeling
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. november 2001 - 13:38 #2
Damn! Den vil den ikke når det er et boot drev skriver den! :o(
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. november 2001 - 14:18 #3
Jeg er bange for at du må installere igen, du kan ikke bytte drev-bogstav på det drev du har Windows på!
Avatar billede lassebm Nybegynder
30. november 2001 - 19:27 #4
nop! Har også installeret på ny... Men sådan er det jo!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. december 2001 - 01:56 #5
Ja, sådan kan det gå en gang imellem som kirurgen sagde, vi må skære ind til benet for at kurere sygdommen ;o)

Takker for pointene!

www.fotx.net/retaxes