Avatar billede rubaek Mester
21. november 2001 - 22:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GRUB

Jeg har leget med den nye Red-hat på en tom harddisk.
Nu vil jeg gerne fjerne hele installationen igen, med selvom jeg har fjernet alle partitioner og formateret begge mine diske igen booter maskinen op med et linux program der hedder GRUB version 0.90, Jeg kan ikke fjerne den, hvor ligger den og hvad skal jeg gøre ??

Rubaek
Avatar billede zred Nybegynder
21. november 2001 - 22:17 #1
Smid den ud af vinduet *G*
Avatar billede thomasledet Nybegynder
21. november 2001 - 22:18 #2
du kan bruge en win98 start-diskette....

når du har bootet fra disketten, skal du skrive noget i retning af

fdisk /mbr

din \"mbr\" skal med andre ord overskrives... du kan også bare prøve at få hjælp frem fra fdisk... må indrømme, at det er mange år siden, jeg har leget med win98...
Avatar billede saju-ka Nybegynder
21. november 2001 - 22:34 #3
fdisk /mbr  skulle gøre det
Avatar billede rubaek Mester
21. november 2001 - 22:57 #4
Tak for hjælpen.
Det virkede
Avatar billede thomasledet Nybegynder
21. november 2001 - 23:11 #5
No problemo

Tak for point!

http://www.fotx.net/thomasledet