Avatar billede m_tandrup Nybegynder
02. juni 1999 - 14:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lort i apache''s conf filer

Hej

Jeg har fået lavet lort i apache''s conf-filer.
Er der en måde jeg kan reset''te det hele tilbage til default.
Jeg ved gpdt at jeg så skal til at sætte det hele op igen, men det gør ikke noget.

Bruger Apache 1.3.6

Hilsen
Mads
Avatar billede jumper Nybegynder
02. juni 1999 - 15:12 #1
Hvis du ikke har en backup af dine conf filer, er det noget lort :)

Men du kan geninstallere apache med dens RPM pakker og vælge at overskrive allerede eksisterende filer!

Hvis du har GNOME, kan du bruge GnoRPM til det. Ellers må du i gang med RPM på kommandolinjen :)

/Thor
Avatar billede henrikp Nybegynder
02. juni 1999 - 23:06 #2
Du kan også hente sourcen til apache og pakke en ud.
Så kan du finde filen under src/conf/

Avatar billede blat Nybegynder
03. juni 1999 - 11:34 #3
hmm - er det slet ikke muligt at
rette filerne til, så de kan bruges igen.
Hvis ikke må du VIRKELIG ha messed det up :)
Avatar billede m_tandrup Nybegynder
03. juni 1999 - 12:07 #4
Det kunne godt være at det var muligt, med hjælp fra online documentation.
Men det ville have taget for langt tid, sammenlignet med at sætte det hele op igen.