Avatar billede einherjeren Nybegynder
21. november 2001 - 00:24 Der er 7 kommentarer

Nhl 2002

Hvad er der galt min computer kan ikke køre nhl 2002 det er en crack men jeg har en anden computer det virker på den starter spillet halvt op og så kommer der sort skærm med grønne streger for oven
Avatar billede flyhigh Nybegynder
21. november 2001 - 00:30 #1
kunne godt være dit grafikkort
Avatar billede einherjeren Nybegynder
21. november 2001 - 00:31 #2
det er et tnt2 det burde være nok det var også det der sad i den anden der kunne køre det
Avatar billede flyhigh Nybegynder
21. november 2001 - 00:37 #3
kan du køre andre spil i samme opløsning i samme mode f.eks. opgengl eller directx mv.

- kørrer du samme directx versionner på dem ?
- har gået dine \"instillinger af installation igennem ? =)
Avatar billede einherjeren Nybegynder
21. november 2001 - 00:40 #4
ja til det hele
Avatar billede flyhigh Nybegynder
21. november 2001 - 00:44 #5
åbner du den rigtige genvej til spilet efter du har \"modificeret\" det ?

har du noget som er anderledes på den anden maskine ? os hardware mm.

har du genstartet din maskine ?

Avatar billede thomzen Nybegynder
21. november 2001 - 02:25 #6
ERhm.. Er det her ikke imod reglerne? Alle der svarer på det her, hjælper vel med til at han gør noget kriminelt? -han har selv skrevet at det er et crack? -eller skal man regner med at han har spillet originalt, og så brænder en anden version til sig selv? *hmm*

men det jeg vil foreslå er at du prøver med en anden CD måske, jeg har haft samme problemer med NHL:. (jeg har da spillet originalT! *hmm*) ;)
Avatar billede flyhigh Nybegynder
21. november 2001 - 10:11 #7
jo thomzen, men jeg ønsker hellere ikke bidrage til \"snyd\" !!! vil bare hjælpe en anden kære ekspertbruger.

men hvis det går dig på hvorfor hjælper du så selv ?