Avatar billede fashion24 Nybegynder
20. november 2001 - 22:37 Der er 3 kommentarer

det går ikke å Format c:?

det står at jeg har for lite minde, så jeg kan ikke formatere. kan nogen hjelpe meg?
Avatar billede slinky Nybegynder
20. november 2001 - 22:39 #1
slet dit drev i fdisk. opret et nyt, formater og installer windows:)
Avatar billede bjarteo Nybegynder
20. november 2001 - 22:55 #2
programmet \"format\" skal være kopiert til den disk/diskett du arbejder på, du kan evt. stå på ditt floppy drev og skrive format c: det burde virke :-)
Avatar billede miroxp Nybegynder
20. november 2001 - 23:12 #3
Lav en bootdisk. skriv sys a:  fra en dosprompt og kopier derefter fdisk og format over på disketten. Lad disketten sidde i drevet og genstart så computeren. Skriv derefter fdisk.