Avatar billede lundjakobsen Nybegynder
20. november 2001 - 12:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Åbne en side i en tabel-celle

Hvordan får jeg via en URL vist en side i en tabelcelle, altså i en <TD>?

Mvh
Peter Lund Jakobsen
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
20. november 2001 - 12:46 #1
Hmm..ved at smide en iframe ind i cellen :)
Avatar billede olebole Juniormester
20. november 2001 - 12:47 #2
<ole>

<td>
  <iframe src=\"din_side.html\" frameborder=\"0\" style=\"width:100%;height:100%\"></iframe>
</td>

/mvh
</bole>
Avatar billede jumper Nybegynder
20. november 2001 - 12:47 #3
Ved at bruge enten en IFRAME (standard HTML4) eller en DHTML Scriptlet (IE4+/NS6+).

<td><iframe src=\"DinUrl.html\"></iframe></td>

<td><object type=\"text/x-scriptlet\" data=\"DinUrl.html\"></object></td>

/Thor
Avatar billede milo Nybegynder
20. november 2001 - 12:48 #4
det kan du ikke lige umiddelbart..du skal over og bruge fx php, hvori du kan bruge include, i php gøres det såldes: <? include(\"fil.php\"); ?>

Dvs. at den henter en side ind der for man skriver ovenstående kode...
Avatar billede milo Nybegynder
20. november 2001 - 12:49 #5
tror helt han vil undgå at bruge nogen form for frames, men det er jo bare min personlige tolkning.
Avatar billede zed_one Praktikant
20. november 2001 - 12:57 #6
<table>
<tr>
<td><!--#include file=\"filen.asp\"--></td>
</tr>
</table>

mon i det ville virke?
Avatar billede zed_one Praktikant
20. november 2001 - 12:58 #7
i=ik
Avatar billede olebole Juniormester
20. november 2001 - 13:03 #8
Ønsker han at kunne \'inkludere\' eller \'åbne\' en side i en <td> ...?  =o)
/mvh
Avatar billede zed_one Praktikant
20. november 2001 - 13:12 #9
hov ja...hm...nå nu har han lidt at lege med :)