Avatar billede ppstyle Nybegynder
20. november 2001 - 10:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike server på LAN

Følgende spørgsmål er jegf rimeligt uvidende om så hvis nogen ville hjælpe så er de her:

1)Er der nogen der ved præcist hvilke filer der skal downloades for at får en server til at kører. Bare den nyeste version.

2)Er der nogen der har fået en LAN server til at køre bag i en cisco router ? En kammerat kan ikke få sin server til at køre bag routeren medmindre han slår alle filtre fra i routeren. Dette finder jeg bare lidt mystisk da en LAN server burde være lige glad med en router til internettet. Hvad siger I ?

3) Når nu disse filer downloadet hvad har du / I så gjort for at få serveren til at køre som LAN server ?

Ingen Links tak - jeg har læst masser på Counternet osv. Bare jeres egne succesfulde erfaringer. Det ville være den største hjælp.

50 pts - pr. spørgsmål.

på forhånd tak - Daniel

Avatar billede kylle20xx Nybegynder
20. november 2001 - 11:25 #1
Du burde da kører det LAN. mit netværk kan jeg spille med version 1.3

Hvis du har problemer med at finde severe kan du prøve at bruge gamespy....

Det er perfekt til at finde servere med også på LAN!!!!!

var det, det du mente???..... Elllers skriv lige en bedre forklaring

Du burde ikke skulle downloade nogen ny fil til dit CS, for at spille
Avatar billede ppstyle Nybegynder
20. november 2001 - 11:49 #2
Det jeg mente er at jeg vil have min egen dedikeret LAN server op og køre på linux. Ikke noget med internettet osv.

100% LAN, så hvilke filer skulle jeg downe for at installere en linux baseret counterstrike server.

Daniel
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
20. november 2001 - 14:34 #3
hmmm.... skal se på det, regner med et svar tirsdag d 21/11

Kender ikke linux ret godt men har en kammi der gør det......
Avatar billede ppstyle Nybegynder
20. november 2001 - 15:03 #4
Det lyder kanon, håber virkelig det hjælpe :)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 15:43 #5
Avatar billede smith Nybegynder
20. november 2001 - 18:46 #6
du kan hente de nyeste filer samt en kanon guide på
http://server.counter-strike.net
Avatar billede ppstyle Nybegynder
21. november 2001 - 11:55 #7
Så vidt jeg kan set space, svarer du på to af mine sprøgsmål, nemlig 1 og 3.

Smith -> tak for linket, men som sagt i indledningen har jeg læst den guide du refererer til.

Jeg lader spørgsmål 2 være åben lidt endnu
Avatar billede ppstyle Nybegynder
21. november 2001 - 11:56 #8
Når jeg kom vist til at give space alle pointsne.

Det er hvad der sker. Er der nogen der svare på spørgsmål 2 er der 50 points.