Avatar billede kristian Nybegynder
19. november 2001 - 22:09 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mac-software til udskrivning af cd-covers

Jeg er klar over, at kategorien ikke er helt korrekt valgt, men fordi Eksperten.dk mest handler om pc\'er tager jeg chancen og håber, at mac-eksperterne kan hjælpe mig med at finde et godt program til at udskrive cd-covers. Jeg har hentet covers\'ne på nettet og skal nu have dem udskrevet i den præcise størrelse, så de passer ind i cd-etuierne. Nogen bud?
Avatar billede egonspock Seniormester
19. november 2001 - 23:09 #1
Jeg kan klart anbefale at se hos versiontracker:
<http://www.versiontracker.com/mp/new_search.m?productDB=&mode=Quick&OS_Filter=&search=CD+label>
Jeg var meget glad for CD Label Printer Pro, sidst jeg havde lyst til at gøre den slags.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
20. november 2001 - 06:03 #2
hej krisitan.

Nej, der findes ingen CD-cover-software til Mac.

-men

Illustrator 9 har en skabelon i mappen med eksempler. Skal du have den på mail ?

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede kristian Nybegynder
20. december 2001 - 09:47 #3
Tak for hjælpen begge to.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
20. december 2001 - 18:23 #4
any time . . . tak for point
Avatar billede egonspock Seniormester
20. december 2001 - 19:43 #5
Jeg takker også. Hvilken løsning valgte du?
Avatar billede maxhardcore Nybegynder
05. januar 2002 - 01:45 #6
coverXP er helt vildt godt har lige hentet det