Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 12:29 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

\"baglæns animation\"

hej guys!

jeg har lavet en knap, hvor der sker en animation når jeg kører musen over den (det er en firkant der bliver gradvist fyldt med en gradient fra venstre mod højre) kan det lade sig gøre at få denne animation (som er en motion eller shape tween lavet i et mc for sig selv, hvor en instance er trukket ind i knappens over-state) til at køre baglæns når man fjerner musen fra den

jeg har læst beatones tut på beatone.dk, men den kan jeg ikke bruge i dette tilfælde, så det skal løses på en anden måde :-)

jeg har givet det 100 points, da jeg mener/tror det er sindssygt svært og det er meget vigtigt at finde ud af for mig

på forhånd tak, jens
Avatar billede beatone Nybegynder
19. november 2001 - 12:30 #1
Avatar billede beatone Nybegynder
19. november 2001 - 12:41 #2
DOH!!....jeg læste ikke du havde været på min side :(
Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 12:41 #3
beatone, det er den jeg har prøvet, men det funker sq ik rigtigt med det jeg gerne vil lave som animation...

jeg læste forresten noget på din hjemmeside vedr. hvordan du har lavet menuen på din side..

kan det passe det er noget med at kalde en animation når musen er \"on\" og kalde en anden når musen er \"out\"?? jeg tror det er noget af det samme du har lavet på menuen, som det jeg gerne vil lave til mit \"projekt\" - er det muligt at du kan lave en tutorial med hvordan du har lavet din menu?

/jens
Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 12:42 #4
det er helt i orden...alle kan fejle:-)

men din menu er jeg stadig lidt interesseret i...=)
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. november 2001 - 12:42 #5
Du kan sende din Fla til mig hvis du stadig mangler en løsning.
geo@lingoman.dk
mvh geo
Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 12:43 #6
lingoman: jeg smider dig en mail når jeg kommer hjem lidt senere i dag..=)
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. november 2001 - 12:44 #7
OK :)
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. november 2001 - 17:15 #8
Jeg er offline den næste time men vender tilbage senere idag
Avatar billede gotcha Nybegynder
19. november 2001 - 19:39 #9
Det er faktisk ret simpelt. Jeg laver lige et hurtigt eksempel...
Avatar billede gotcha Nybegynder
19. november 2001 - 19:48 #10
Du kan se det på http://www.hhbk.subnet.dk/button.swf og downloade det på http://www.hhbk.subnet.dk/button.fla :)

Mvh Morten
Avatar billede jens87 Nybegynder
19. november 2001 - 22:02 #11
jeg prøver lige dit forslag gotcha.
Avatar billede lingoman Nybegynder
19. november 2001 - 23:14 #12
You\'ve got mail...
Avatar billede jens87 Nybegynder
20. november 2001 - 08:17 #13
hmm det er sq svært!

2 lige gode svar...og begge har givet mig en fla og swf fil....tough one..

jeg tror at jeg giver jeg begge 50 points, selvom lingoman godt nok kom først..

hvis i har noget imod dette, så skriv det lige her, ellers giver jeg jer 50 points hver om nogle timer (så har i lidt tid til at brokke jer i hvis i syns det er uretfærdigt at få 50 points hver :D)

/Jens
Avatar billede gotcha Nybegynder
20. november 2001 - 11:26 #14
Det er helt fint med mig.
Avatar billede lingoman Nybegynder
20. november 2001 - 11:41 #15
Hvis du vil benytte gotcha\'s svar til at modificere din fla synes jeg at han bør få alle 100 point dersom han var først med sit svar.

Ellers synes jeg at du bør vurdere hvor meget tid der er lagt i vore respektive svar og hvor brugbare de er for dig og dele pointsne i samme proportioner. Bare min mening :o)
Avatar billede jens87 Nybegynder
20. november 2001 - 12:14 #16
efter nøje overvejning har jeg valgt at give jer begge 50 points.

mht. det lingoman siger, jeg har fået .fla og .swf eksempler fra jer begge. jeg kan jo ikke vide hvor lang tid i hver især har brugt på at lave disse eksempler, så derfor går jeg ud fra i har brugt cirka lige lang tid på det..=)

en ting er sikker: i har begge 2 hjulpet med til at redde mig! -et stort tak for det.

/jens