Avatar billede damir Nybegynder
18. marts 2000 - 11:27 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Downloade Visual basic

Kan man downloade Visual basic hvis ja
hvor henne.

mvh
damir
Avatar billede driis Nybegynder
18. marts 2000 - 12:10 #1
Det kan man ikke! Det skal købes!
Avatar billede teico Nybegynder
18. marts 2000 - 20:01 #2
Hvis du insistrer så kik under en warez-side eller en irc #warez på ex. undernet
www.warez.com
Avatar billede mk-software Nybegynder
18. marts 2000 - 20:02 #3
Det fulder ca 6 cdér så hvis du vil download det håber jeg at du har en god forbindes. men det kan alså købes fra kun 9-8000 KR, i danmark...
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
18. marts 2000 - 22:20 #4
VB fylder sku ikke 6 cd'er, det er vist hele Visual Studio pakken du snakker om den fylder 6CD'er
Avatar billede damir Nybegynder
19. marts 2000 - 10:31 #5
>>teico

Jeg kan ikke finde MICROSOFT VISUAL BASIC men jeg fandt MICROSOFT VISUAL J++ 6.0  Hvad bruges det til.
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
19. marts 2000 - 14:27 #6
Java
Avatar billede n Nybegynder
20. marts 2000 - 20:22 #7
Hvis du opfylder kravene for at kunne købe Study version, kan man få det få omkring 1300 kr.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. marts 2000 - 16:56 #8
n > Ja, learning edition - right ?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. marts 2000 - 17:27 #9
næe mener det er proff
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. marts 2000 - 17:34 #10
Ikke når du køber den med studie rabat ... så er det enten Learning eller Standard...

Learning og Standard SUX! Når vi kommer til Enterprise begynder det at ligne noget... ;-)
Avatar billede webster Nybegynder
22. marts 2000 - 17:39 #11
Jeg mener nu også at det er proffesionel version man får med i en study version. Det gælder i hvert fald for et par andre af de programmer man kan få på study vision.
Men jeg giver dig ret, enterprise er klart at fortrække.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. marts 2000 - 10:24 #12
Hmm ... det kan man jo bare undersøge, hvis man gider bruge lidt tid på det.

Men VB study version er vist ikke det "damir" leder efter... han leder efter VB, sikkert 6.0 og det må helst ikke koste ret meget mere end 0 kr. eller en helvedes masse timer på internettet i færd med at downloade..
Avatar billede privaten Nybegynder
24. marts 2000 - 19:12 #13
Er der nogen der kan redegøre for forskellen på de forskellige versioner og hvornår / meget man skal lave førend det er et reelt problem at vi ikke taler enterprise versionen...

Jeg mener... hvis man ikke har programmeret mere end der stadig hersker tvivl om hvad der ligger i de forskellige pakker, ja så tror jeg egentlig man kan få mange udfordringer (og oplevelser) i selv den mindste VB pakke der kan købes for penge...

Eller hur?
Avatar billede roar Nybegynder
25. marts 2000 - 12:18 #14
VB Standard Edition er lidt skrabet, man kan fx ikke kompilere koden (lave selvstændig EXE-fil).

Professional dækker vist de fleste "amatørprogrammørers" behov.

Enterprise er den største og er mest beregnet på udvikling af meget store programløsninger i fx en virksomhed.

Køber man VB som Study Ware får man hele Visual Studio pakken som professional (inkl. VB).

Se nærmere om Study Ware hos MS:
http://www.microsoft.com/danmark/license/student/default.asp
Avatar billede privaten Nybegynder
25. marts 2000 - 12:32 #15
>> Roar,

Så man kan for det meste klare sig med en professional hvis man skal compilere til exe-filer? - Hvad med Standard, kan den kode man laver flyttes til en større version uden problemer?
Avatar billede webster Nybegynder
25. marts 2000 - 16:05 #16
Selvfølgelig. Kode er kode.
Avatar billede privaten Nybegynder
26. marts 2000 - 07:50 #17
>> Webster, det jeg tænkte var nu mere om der er så store forskelle på versionerne, at det er et problem at flytte koden. Det er vel ikke helt en selvfølge....?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. marts 2000 - 12:44 #18
det kan du sagtens så længe du flytter koden op til en større version, enterprise har lidt flere controls end std/proff og lidt ekstra andre ting