Avatar billede tu-nutz Nybegynder
18. november 2001 - 21:07 Der er 11 kommentarer

redigere min hjemmeside

hvordan kan det være at når jeg vil ind og redigere i min hjemmeside så plejer jeg at gå ind på siden og så i filer og vælger redigere i mircsoft frontpage. så plejer der at ske det at der bliver spurgt om bruger navn og adgangs kode før den henter siden ned i front page og jeg så kan redigere. også når jeg har redigeret trykker jeg gem i filer og siden plejer at blive gemt. men nu sker der det at når jeg vi åbne siden i frontpage åbner den bare siden ikke noget med at spørge om koder.. også når jeg vil gemme det jeg har redigeret vil den ikke gemme siden på nettet.. hvad gør jeg forkert???? hjælp....
Avatar billede francke Nybegynder
18. november 2001 - 21:54 #1
Er det indexsiden du åbner?
Avatar billede francke Nybegynder
18. november 2001 - 21:55 #2
Den plejer nu ikke at spørge om koder når du åbner!1
Avatar billede tu-nutz Nybegynder
18. november 2001 - 22:03 #3
ja det er index siden jeg åbner.. jo den plejer at spørge om kode. men det er den lige pludselig holdt op med.
Avatar billede francke Nybegynder
18. november 2001 - 22:05 #4
Klikker du på \"gem som\" eller på gem ikonet?
Avatar billede tu-nutz Nybegynder
18. november 2001 - 22:07 #5
jeg har prøvet begge dele den kommer bare frem og vil gemme det på disken.
Avatar billede francke Nybegynder
18. november 2001 - 22:49 #6
Vil den ikke gemme i \"gem som\" ?
Avatar billede francke Nybegynder
18. november 2001 - 22:54 #7
Prøv om du kan oploade med en FTP!
http://members.aol.com/brandyware/freeftp.htm
Avatar billede tu-nutz Nybegynder
18. november 2001 - 23:02 #8
hvad er en ftp?
Avatar billede francke Nybegynder
19. november 2001 - 05:05 #9
Det er en du kan bruge til at sende dine sider op med! Det samme som FP gør her bestemmer du selv hvad der skal op eller ned!!
Avatar billede francke Nybegynder
19. november 2001 - 05:07 #10
File Transfer Protokol;
regelsæt for dataoverførsel, der benyttes når man sender filer via Intra- eller Internettet.
Brugerens computer kommunikerer med FTP-serveren via FTP-protokollen, hvor brugeren kan liste filer og protokoller samt overføre filer i begge retninger m.v.
Teknisk set refererer FTP til den kommunikationsprotokol, der benyttes ved forbindelse til serveren samt ved upload og download af filer til og fra den.
Avatar billede krohn Praktikant
19. november 2001 - 06:06 #11
Hvilken version af frontpage er det du har, og har du lige opgraderet??
Bruger du frontpage extension??