Avatar billede clp Nybegynder
16. marts 2000 - 17:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

upload java

Jeg har lavet en hjemmeside med nogle java, men de virker ikke når jeg har udgivet min hjemmeside. Hvad har jeg gjordt forkert?
Avatar billede stigc Nybegynder
16. marts 2000 - 17:53 #1
Mere information tak........
Avatar billede clp Nybegynder
16. marts 2000 - 18:11 #2
Jeg har lavet hjemmesiden i Frontpage 2000 og har uploade den med ftp.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
16. marts 2000 - 18:51 #3
Du skal være sikker på at du har oploadet alle filerne og i de korrekte biblioteker - det er før set at Frontpage ligger filerne i forskellige mapper lokalt - og så skal de ligge ligeledes på nettet - måske kan det hjælpe
Avatar billede kh@ingenioer Nybegynder
17. marts 2000 - 10:23 #4
har dunoploadet binært?
Avatar billede jkjonline Nybegynder
17. marts 2000 - 22:21 #5
Der er webhoteler som f.eks. nettonet.dk der ikke understøtter Frontpage fuldt ud, selvom de kalder det FrontPage Ext.

Derfor kan du være så uheldig at webhotelet selv har installeret de mapper hvor appleterne ligger i og lavet dem skrivebeskyttet. Så kan du ikke selv uploade en ny Applet selvom programmet har brug for det....
Avatar billede clp Nybegynder
26. januar 2006 - 15:32 #6
lukker