Avatar billede make_chat Nybegynder
16. november 2001 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash 5 Fight

Hej

Kan du lige lave et lille eks. hvordan han har lavet det der med manden (kung fu).

http://www.gratis-ting.dk/underholdning/flash/fight3.swf

hvordan han laver de bevægelser med manden...du skal ik lave en LANG en...bare 3 sek. og på forhånd tak for hjælpen ! :)

Avatar billede beatone Nybegynder
16. november 2001 - 13:56 #1
det hører vist hjemme i freelance afdelingen!
Avatar billede taamas Nybegynder
17. november 2001 - 14:34 #2
beatone hvad er freelance??
--------------------------------------------------
make_chat jeg tror at han bare laver alle billede ne i flash hvordan de nu skal være og så tager små billeder hver gang der er noget der skal rykke sig.
Avatar billede make_chat Nybegynder
27. november 2001 - 13:29 #3
a