Avatar billede soenderup Nybegynder
16. november 2001 - 09:15 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

<INPUT type=\"file\" name=file>

Hvordan placerer jeg knappen på næste linie, og hvordan ændrer jeg indholdet fra \"gennemse\" til noget andet?
Avatar billede nute Nybegynder
16. november 2001 - 09:34 #1
det tror jeg neppe du kan endre, da implementasjonen av presentasjonen av dette element er bestemt ut fra systemet/OS

/nute
Avatar billede soenderup Nybegynder
16. november 2001 - 09:40 #2
Jammen hvad så! Jeg SKAL finde på noget.... nogen ideer!
Avatar billede callesen Praktikant
16. november 2001 - 09:51 #3
Er det noget i denne stil du søger:

<html>
<HEAD>
<style>
.submit
{
background: #D62921;
border: solid 3px #339966;
color: #cccccc;
}
</style>
</HEAD>
<body>
<form>

<input type=\"submit\" class=\"submit\"><br><br>
<input style=\"display:none\" type=\"file\" name=\"ib\" onchange=\"this.form.bo.value=this.value\">
<BR><BR>
<input class=\"submit\" type=\"text\" name=\"bo\" value=\"Mit felt\"><BR><BR>
<button class=\"submit\" onclick=\"this.form.ib.click();\">Gennemse</button><BR>
</form>

</body>
</html>

Da man ikke kan ændre type=\"file\"-knappen gør man den usynlig og aktiverer den fra en noget andet - her en button, som man kan \'style\' lidt. Det kunne også være grafik.
Avatar billede nute Nybegynder
16. november 2001 - 09:55 #4
callesen >> det er jo forsåvidt en smart nok løsning, men det fungerer jo desverre ikke i NS :-|

/nute
Avatar billede olebole Juniormester
16. november 2001 - 10:45 #5
<ole>
Jeg påtager mig gerne skylden ....jeg har jo et specielt kendskab til \'ib\' og \'bo\'  ;o)
Jeg var faktisk ikke opmærksom på, at NS ikke supporterede JavaScript1.0 på dette felt ....dammit...!  :(
/mvh
</bole>
Avatar billede callesen Praktikant
16. november 2001 - 11:00 #6
Ja - jeg har efterhånden taget så meget <ole style=\"guf\"> til mig, at jeg tror det er mit eget. Og jeg tror ikke det er tiden til at sætte sluttagget.
Avatar billede olebole Juniormester
16. november 2001 - 11:03 #7
Hehe ...du er mere end velkommen, callesen. Det er rart at se, ens anstrengelser bærer frugt  =o)
/mvh
Avatar billede nute Nybegynder
16. november 2001 - 11:09 #8
men på den annen  side så skal man jo heller ikke tro på alt en hører eller leser ?!?! når meteorolog \"forutser\" været for i morgen, så er man alltid nødt til å vente til neste daag for å se resultatet ??!!??!! hvorfor ikke innføre samme \"metode\" også på de ting man leser her inne...man copy/paster ikke noe kode inn uten å være sikker på at været blir godt (eller for dem som ikke forstår min noe underfundige analogi...teste før man poster)

;-)

/nute
Avatar billede callesen Praktikant
16. november 2001 - 11:29 #9
Det er selvfølgelig uheldigt, at jeg ikke har testet den i NS. Men for at gøre skaden god igen kan jeg meddele at det heller ikke virker i Opera. Jeg håber på tilgivelse af Frelsens vejr ;-)
Avatar billede nute Nybegynder
16. november 2001 - 11:34 #10
du er tilgitt ;-) heldigvis er du ikke alene om å begå samme \"forbrytelse\"...

:-)
Avatar billede callesen Praktikant
16. november 2001 - 11:42 #11
Heldigvis?? Det gør det da meget værre, at vi er flere.
Avatar billede olebole Juniormester
16. november 2001 - 11:43 #12
...kilden kunne jo også have checket sit script af i flere browsere, før han postede det ...netop han burde vide, browsere ikke altid overholder de standarder, de burde  ;o)))
/mvh
Avatar billede nute Nybegynder
16. november 2001 - 11:47 #13
olebole >> well....du har jo allerede påtatt deg skyld, så hvorfor ikke gå all the way :-D

/nute
Avatar billede olebole Juniormester
16. november 2001 - 11:50 #14
Mmmmmmmmm .....der er ikke noget, som olieblandet, norsk Nordsø-salt i såret!  =oD
/mvh
Avatar billede nute Nybegynder
16. november 2001 - 11:54 #15
nja....det begynner vel å bli en litt tynn blanding etterhvert, tror jeg...:-|
Avatar billede callesen Praktikant
16. november 2001 - 11:56 #16
Gud - er nute nordmand? :-0 - så undskyld min kommentar om Opera.
Avatar billede nute Nybegynder
16. november 2001 - 12:16 #17
hehe...det skal du ikke unnskylde :-D
Avatar billede ordinary Nybegynder
16. november 2001 - 15:57 #18
Hvad er det i scriptet der ikke fungerer i ns. Er det bare <style></style> eller ? Kan man bruge det til at sende en fil med en email?