Avatar billede landesman Nybegynder
15. november 2001 - 17:08 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Reseller / webhotel

Jeg laver lidt hjemmesider i min fritid, men er tit kommet ud for at folk ringer / mailer og spørger på en komplet pakkeløsning med webdesign & hotel.
Jeg søger en eller anden form for reseller aftale med en webhotel udbyder.
Er der nogen der kan anbefales ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2001 - 17:11 #1
Kommer lidt an på hvilken prisklasse du ønsker.

Det mest smarte vil nok være at finde de 5-10 webhoteller du mener har den bedste pris også kontakte dem omkring en aftale eks.
Avatar billede landesman Nybegynder
15. november 2001 - 17:16 #2
Prisklassen skal ligge i den lave ende, da jeg ikke er vildt meget inde i PHP & ASP og vil derfor ikke kunne yde support på det. Jeg skal nok have fat i noget rimeligt simpelt, da mine kunder hovedsageligt er foreninger, som ikke behøver det helt store.
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2001 - 17:21 #3
Azero.dk -> http://www.azero.dk/?/partner/faq/default.asp

Web-Sale.dk -> 10%, men der sendes alle faktura til dig og ikke noget til kunden.

Wannafind.dk -> Der kan du finde et gavekort ved at skaffe kunder, men du er garanteret noget.

De er de lave webhoteller.
Avatar billede landesman Nybegynder
15. november 2001 - 18:07 #4
..bacardil...er det dig der står for web-sale.dk ?
Jeg synes at kunne fornemme det på tidl. indlæg :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2001 - 18:09 #5
lande> Okey, det var godt fornemmet :o) Du kunne bare kigge i mit minisite. Ja jeg arbejder for web-sale.dk
Avatar billede senior54 Novice
15. november 2001 - 22:19 #6
Anbefaling: Web-sale.dk.
Her får du et billigt webhotel - med god service.
Avatar billede macbeth Nybegynder
16. november 2001 - 09:20 #7
Hvis du ikke ønsker en \"standardløsning\", men ønsker en aftale som passer overens med dine præcise behov, så kontakt http://www.e-c-t.dk
Avatar billede f1tech Nybegynder
16. november 2001 - 10:23 #8
www.WEBGLOBE.DK

*Tilmeld dig som reseller I 12 mdr. og få 6 måneders GRATIS abonnement. Tilbuddet gælder kun for nye kunder.

WebGlobe betaler de første 6 mdr. du betaler selv for de sidste 6 mdr.
Tilbuddet gælder for alle WebGlobe´s reseller pakker.
Avatar billede landesman Nybegynder
16. november 2001 - 12:42 #9
Jeg har fundet noget som \"dmerhverv\" De har nogle utroligt billige løsninger. Men er der nogen der har erfaringer med dem ??
Avatar billede droopy Nybegynder
18. november 2001 - 12:34 #10
www.ndw.dk koster ingen ting og du får op til 15 % rabat.

-DroopY
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. november 2001 - 17:46 #11
droopy> Arbejder du hos ndw.dk?  Eller kan du fri sige at du kun anbefaler dem lidt for unormal kræftigt?
Avatar billede powerbart Nybegynder
20. november 2001 - 22:04 #12
Send en mail til info@less-is-more.dk ....
Jeg er sikker på at de vil gå under hvilken pris du tidligere har set og vil tilbyde en langt bedre service.

Prøv !!
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. november 2001 - 23:52 #13
Har de egne nameservere??
Avatar billede powerbart Nybegynder
21. november 2001 - 02:03 #14
bart@moe:~ > nmap less-is-more.dk

Starting nmap V. 2.53 by fyodor@insecure.org ( www.insecure.org/nmap/ )
Interesting ports on cpe.atm0-0-0-1611189.0x503fa13e.virnxx6.customer.tele.dk (80.63.161.62):
(The 1516 ports scanned but not shown below are in state: closed)
Port      State      Service
21/tcp    open        ftp
22/tcp    open        ssh
25/tcp    open        smtp
53/tcp    open        domain
80/tcp    open        http
110/tcp    open        pop-3
111/tcp    filtered    sunrpc

Nmap run completed -- 1 IP address (1 host up) scanned in 5 seconds

Ja, der køre en dns-server !!

Men jeg er orienteret om, at deres dns-del med dk-hostmaster køre gennem VirtualHost.dk ...

:-) Do the Bartman @ powerbart
Avatar billede powerbart Nybegynder
21. november 2001 - 02:05 #15
domain:      less-is-more.dk
descr:      Sebastian Berg
admin-c:    SB378-DK
billing-c:  SB378-DK
zone-c:      VI59-DK
mnt-by:      DK-DOMREG
changed:    nobody@dk-hostmaster.dk 20010409
changed:    nobody@dk-hostmaster.dk 20011107
source:      DK

role:        Virtualhost IS
address:    Virtualhost I/S
address:    Peter Bangsvej 258, 2.th.
address:    DK-2500 Valby
address:    Denmark
phone:      +45 38 79 32 40
e-mail:      dnsadmin@virtualhost.dk
admin-c:    JA1525-DK
nic-hdl:    VI59-DK
mnt-by:      DK-DOMREG
changed:    nobody@dk-hostmaster.dk 19981019
changed:    nobody@dk-hostmaster.dk 19990929
source:      DK

Avatar billede powerbart Nybegynder
21. november 2001 - 02:07 #16
Men hvad er det du tænker på ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2001 - 11:15 #17
Naturligvis køre de med en dns server *g*

Jeg snakker om, om de ejer deres egen nameserver eller øvrige servere.. Personligt ville jeg passe mere på dem uden egne servere end dem der lejer sig ind. Vi ser tit at de ikke holder.
Avatar billede powerbart Nybegynder
21. november 2001 - 22:14 #18
Jaa... Men jeg tror, at de ejer deres egne servere... Hvorfor skulle de ikke det ?

Hvilken fortjeneste ville de ellers have, til den pris de tilbyder ?

De er jo danmarks billigste, (i.flg. www.less-is-more.dk -> www.find-webhotel.dk)

-- Do the Bartman
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. november 2001 - 04:44 #19
Hvis de ejet nameserverne selv, så var de nok reg. deres eget navn, så det tror jeg ikke.

Kan INGEN steder på find-webhotel, se at de skulle være billigst og kan slet ikke se at det skulle være muligt at regne ud.

For når jeg kigger på deres website, så er der jo ikke ting som ASP, PHP, WAP, SSI, MySQL, Access, MS SQL m.m.m.m.m.m.m. - Hvis man går ud fra det, så er prisen ret dyr for så er det jo rent html plads.

--

Oprettelse og køb af et stk. dk-domæne
(eksempelvis www.mor.dk)
Pr. md.:33,33 kr. + moms

Det sælger vi til 80 kr. ex. moms \'engangsbeløb\' - Efter 3 måneder ville det være billigere hos os.

10 sub-domæner
(eksempelvis dejlige.mor.dk)
Oprettelse: 400 kr. + moms

Ja, det er okey billigt, men vist ikke DK´s billigste.

10 mail-kontier, som standard. Men har du brug for lidt flere, så send en mail og du vil få dem gratis. (eksempelvis minmail@mor.dk)
Oprettelse: 400 kr. + moms

Tja.. Det er også billigt... Især hvis man kan få ubegrænset uden at dok. at man skal bruge dem.

incl. 200 MBytes på serveren
\'Det va sq ikke meget plads...\'

En scp-konto til redigering af site\'et
Minder om ftp, men er krypteret

Mulighed for at afvikle cgi programmer
400 kr. om året + 400 kr. i oprettelse, ekskl. moms.

Ca. 33,33 pr. måned + oprettelsen og moms. Det er mega dyrt.. Der kan vi levere det samme til og meget mere til for 15 kr. pr. måned..

Så kan kun finde 2 produkter de er billige med og hvad skal man med 10 sub. uden at kunne afvikle ASP, PHP og plads? :o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. november 2001 - 16:45 #20
Takker