Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:08 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Homepage musik...

Hvordan får man musik på hjemmesider??
Jeg har kunnet det på et tidspunkt, men desværre har jeg glemt det..

//Star_light
Avatar billede slinky Nybegynder
14. november 2001 - 18:10 #1
er det ikke noget med bgsound=\"jul.mp3\"
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
14. november 2001 - 18:11 #2
bare brug frontpage... der er en funktion der hedder baggrundsmusik :)

MVH Un1
Avatar billede slinky Nybegynder
14. november 2001 - 18:11 #3
<bgsound src=\"lol.mid\" loop=\"\">
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
14. november 2001 - 18:11 #4
Du kan bruger <embed>...
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:14 #5
Jeg venter lige med at give jer points, hvis man nu ska hente en midi fra en anden hjemmeside, ka man så ikke finde adressen, den præcise adresse?!
Avatar billede salle Nybegynder
14. november 2001 - 18:20 #6
<embed src=\"lyd.mp3\" loop=\"true\" autoplay=\"true\" height=\"100px\" width=\"120px\"></embed>

du kan ædre loop til \"false\" hvis den kun skal spilles 1 gang mp3 kan ændres til *.au eller *.wav
autoplay kan også ændres til \"false\" samt størrelsen kan ændres.
sæt den til nul ved begge hvis du ikke ønsker afspilleren skal ses
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:27 #7
salle hva ska man så skrive hvis man nu vil ha det fra en hjemmeside, hva ska man så skrive, se nu siger vi f.eks.www.cowdance.com..
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:35 #8
Personen der svare på dette får 20 point..
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:35 #9
Hva ska man så skrive hvis man nu vil ha det fra en hjemmeside, hva ska man så skrive, se nu siger vi f.eks.www.cowdance.com..
Avatar billede star_light Nybegynder
14. november 2001 - 18:39 #10
Avatar billede salle Nybegynder
14. november 2001 - 21:08 #11
så skal du skrive src=\"http://www.cowdance.com/musik/mp3/lyd.mp3\"

du skal bare ændre adressen til den fil du vil afspille