Avatar billede pyrofreak Nybegynder
14. november 2001 - 16:44 Der er 2 kommentarer

At holde en kanal åben på IRC (Dalnet)

Kan det ikek lade sig gøre at have en kanal på IRC der ikke går ned når man går ud af kanalen. Jeg ved det ar noget med Egdrops og shells at gøre  - men er der ikke en måde at undgå at købe en shell, f.eks. have en bot til at køre i kanalen hele tiden - MEn det med botten duer jo heller ikke får hvor skulle den køre fra hvis min computer er slukket, så lukkes kanalen jo igen.

Kan I ikke komme med nogel gode råd omkring mit problem - evt. komme med nogle andre forslag til hvad der kan gøres.
Avatar billede snebold Nybegynder
14. november 2001 - 16:46 #1
DU kan fx. se på www.nordicbots.com

Ellers, kan du ligge den på Q-net, og reqeste en Q-bot som holder på din kanal, dvs. at Quakenet.com holder din kanal, og giver dig op når DU besøger den!
Avatar billede knogle Nybegynder
14. november 2001 - 17:12 #2
Hvis det er på DALnet, så kan du registere kanalen via /chanserv..

skriv: /chanserv help register

ellers join #danmark, der er helt sikkert nogle der kan hjælpe dig.