Avatar billede maloue Nybegynder
14. november 2001 - 10:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

flash i projektor

hi,

Jeg mangler noget lingo til at starte installation af flash hvis brugerens maskine ikke allerede har dette. Jeg mangler også adressen på et sted jeg kan hente en flash version til at inkludere i projektoren!

Mvh. Merete
Avatar billede ask-m Nybegynder
14. november 2001 - 10:43 #1
Hvis flash filerne skal afvikles fra en projector, behøver brugerens maskine ikke at have flash installeret, du skal blot huske at have includeret (eller vedlægge i en xtras mappe) de xtras director bruger til at håndtere flash!!!

Ask-M
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 11:01 #2
Hi maloue,
Tak for din CD. Jeg har ikke glemt dig og håber på at blive færdig med din opgave inden weekenden.
mvh geo
Avatar billede maloue Nybegynder
14. november 2001 - 12:47 #3
jeg laver ikke selv en x-tras mappe men plejer at inkludere dem under selve director - jeg kører 8.0 - hedder den x-tra jeg skal bruge bare flash oder was?!

> hi geo, jeg ved godt du har travlt, jeg r ikke i HELT vildt tidsnød så du behøver nu ik få stress!, d r en hovedopgave men den skal først afleveres næste torsdag og d r d sidste som rigtig driller, foruden d spørgsmål med introen som du vist har hjulpet \"flannagan\" med:0)
Avatar billede ask-m Nybegynder
14. november 2001 - 13:38 #4
Modify - Movie - xtras - add
scroll
og atter scroll

på mac\'en hedder det \"Flash Asset PPC\" - jeg vil tro at det hedder \"Flash Asset.x32\" på en windows maskine, men der ikke så mange xtras der hedder noget med flash, så det skulle være til at finde!!!!!

Ask-M
Avatar billede maloue Nybegynder
14. november 2001 - 13:58 #5
mange tak!