Avatar billede mekaniker Nybegynder
13. november 2001 - 22:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Headerfejl

Response-objekt fejl \'ASP 0156 : 80004005\'
Denne fejl er jeg ikke stødt på før, er der ikke en der kan fortælle mig hvad den betyder.
Og hvad jeg gør for at undgå den.

Headerfejl

/invitation/reg.asp, linje 39

HTTP-headerne skrives allerede til klientbrowseren. Ændringer af HTTP-headers skal foretages, inden sideindholdet skrives.

<%
If IsEmpty(request.form(\"password\")) or request.form(\"password\")=\"\" then
    response.write \"<center><b><font face=\"\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\"\" size=\"\"2\"\">You must enter a password</font></b></center>\"
    response.write \"<form>\"
    response.write \"<center><input type=\'button\' value=\'Retry\' onclick=history.back()></center>\"
    response.write \"</form>\"
    response.end
Else
    password = request.form(\"password\")
End If

Set myConn = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
    myConn.Open \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=\"&Server.MapPath(\"db/Invitation.mdb\")

SQL = \"SELECT * FROM Invit WHERE password =\'\" & password & \"\'\"
set rs = myConn.Execute(SQL)

If (rs.BOF and rs.EOF) Then

    response.write \"<center><b><font face=\"\"Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif\"\" size=\"\"2\"\">Your password (\"& password &\") is not correct</font></b></center>\"
    response.write \"<form>\"
    response.write \"<center><input type=\'button\' value=\'Retry\' onclick=history.back()></center>\"
    response.write \"</form>\"
    response.end
else
    regSQL = \"SELECT navn FROM Invit\"
    set rs = myConn.Execute(regSQL)

        if rs(\"navn\")<>\"\" then
            response.redirect \"uden_form.asp\"
        else
linie 39>> response.redirect \"med_form.asp\"
end if
%>

\"med_form.asp\"

<html>
<head>
<title>med form</title>
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=iso-8859-1\">
</head>

<body bgcolor=\"#000000\" text=\"#CCCCCC\" link=\"#999999\">
<font size=\"7\"><b>med form </b></font><font size=\"7\"><b></b></font>
</body>
</html>
Avatar billede j.robert Nybegynder
13. november 2001 - 22:14 #1
Prøv evt. at skrive:
Response.Buffer = True
i toppen af dit dokument!
Avatar billede mekaniker Nybegynder
14. november 2001 - 10:02 #2
Det løste problemet, tak