Avatar billede carloz Nybegynder
13. november 2001 - 22:04 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan kommer min side på søgemaskinerne?

Jeg har altid undret mig over noget:
Hvordan kommer min side på søgemaskinerne?
Jeg tænker ikke på Jubii.dk, hvor det er meget enkelt, men derimod Yahoo.com/.dk , Altavista.com/.dk , Kvasir.dk , Google mv...!!?!?

Det ville være lækkert, hvis i kunne hjælpe mig med dette problem! :)
Avatar billede keysersoze Guru
13. november 2001 - 22:16 #1
her gælder det for det meste om at have nogle gode meta-tags...

se evt www.metamaten.dk
Avatar billede kim_bille Nybegynder
13. november 2001 - 22:16 #2
du tilføjer dit site på yahoo
mens google finder sitet selv.

de andre ved jeg ikke noget om
Avatar billede psyclown Nybegynder
13. november 2001 - 22:23 #3
<meta name=\"keywords\" content=\"søgeord separeret med komma\">

burde man ikke bare kunne indsætte det i sit meta?
Avatar billede psyclown Nybegynder
13. november 2001 - 22:24 #4
bare et gæt...no hard feelings..
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. november 2001 - 22:34 #5
Der er meget at gøre og metatags er kun en meget likke del at gamet. Her er lidt til at starte på.

1. find ud af hvilke ord du ønsker dine sider skal kunne findes på
2. lav dine sider med godt indhold, hvor dine søgeord står i teksten og overskrifter
3. sørg for at dine søgeord står i title tagen, metatags (keyword og description). Kun de søgeord, der faktisk står på siden.
4. sørg for at alle dine sider er interlinkede. søgemaskiner følger links og alle dine sider bør kunne nås med højest to klik fra tid index side
5. skaf mange links til din side. Især google lægger stor vægt på links
6. tilmeld dit site til søgemaskinerne
7. se når du kommer med, se hvordan du ligger og forbeder din placering ved at se hvad de der ligger før dig har gjort
8. skab mere indhold. Indhold er det vigtigste, uden indhold ingen placering.

Her kan du læse mere http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/Vidensbank.htm og der kommer mere når jeg får tid

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede blizzardmaster Nybegynder
14. november 2001 - 17:56 #6
Hej !

Du er kommet et godt stykke hvis du gør som beskrevet i ovenstående svar. Vær opmærksom på at det søgemaskinerne finder vigtigt er content. Alstå skal du haveindhold på dit site hvor de udvalgte søgeord indgår.

Tilmelding til Google:
http://www.google.com/addurl.html

Mere omkring søgemaskiner:
http://www.digital-marketing.dk