Avatar billede lazio23 Nybegynder
13. november 2001 - 17:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kalde form over i nyt document

Hej

jeg har lavet nogle forms, som bliver valideret. Når dette er gjodt, vil jeg gerne kalde brugerens oplysninger over i et nyt html document, hvorfra oplysningerne skal printes.

Hvordan gør jeg det??

Her er en af koderne fra min validering:

function testMedlem() {
  var fejl = 0;

  if ( document.tabmedlem.navn.value.length == 0 ) {
      //dette sker hvis navn.value.length er lig 0
      alert(\"Fejl. navn skal udfyldes\");
      fejl = fejl+1;
      document.tabmedlem.navn.focus(); // sætter cursor i feltet navn
      return false;  // nu bliver der ikke submitted.
  } else {
      //dette sker hvis navn.value.length er større end 0
      if ( ! document.tabmedlem.navn.value.match( /^[a-zA-Z ]+$/ )) {
          alert(\"Fejl. navn må kun indeholde bogstaver\");
          fejl = fejl+1;
          document.tabmedlem.navn.focus(); // sætter cursor i feltet navn
          return false;
      }}
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. november 2001 - 17:51 #1
beklage lazio23.
Der skal en GOD forklaring til mht walla3 før du får mere svar.
Avatar billede lazio23 Nybegynder
13. november 2001 - 18:04 #2
Hej
Først og fremmest er det wolla23 og ikke walla3.
Jeg var løbet tør for point, og blev derfor nød til midlertidigt at oprette en ny, men jeg skal da nok slette den igen!
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. november 2001 - 18:07 #3
Hvad tror du strisserne siger til dig når du siger \"Jeg var nødt til at køre 200Km/t igennem byen, for at nå færgen\"?
Avatar billede lazio23 Nybegynder
13. november 2001 - 18:10 #4
Det er vist ikke helt det samme hva! Hvad er det I er bange for, at jeg skal komme og overhale jeres point?? For det er der vist ingen chancer for at jeg gør*s*
Avatar billede lazio23 Nybegynder
13. november 2001 - 18:13 #5
..Men vil I svarre eller hva??
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. november 2001 - 18:18 #6
Jeg vil ikke. Måske en anden vil.
Avatar billede lazio23 Nybegynder
13. november 2001 - 23:54 #7
!!