Avatar billede kumpel Nybegynder
13. marts 2000 - 19:04 Der er 7 kommentarer

STORT problem med access database ønskes løst inden meget kort tid.

Hvordan får man access til at udskrive en rapport på en printer, lige efter den er blevet formateret.

Er der evt. en jeg kan ringe til som kan hjælpe mig med dette store problem.

Venlig hilsen

Jesper
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2000 - 19:16 #1
formateret???
Avatar billede kumpel Nybegynder
13. marts 2000 - 21:45 #2
Ja eller når access har genereret rapporten, så skal den skrives ud på en printer. Hvordan for man den til det ?
Avatar billede hojben Novice
13. marts 2000 - 21:47 #3
DoCmd.OpenReport stDocName, acNormal
Avatar billede kumpel Nybegynder
14. marts 2000 - 10:50 #4
Nu har jeg prøvet det som du skrev, men den gør det kun når jeg åbner rapporten. Hvor sætter man det ind så den gør det uden at åbne den.
Avatar billede kumpel Nybegynder
14. marts 2000 - 11:16 #5
skal der sættes noget ind i asp scriptet for at skrive den ud
Avatar billede hojben Novice
15. marts 2000 - 08:39 #6
Kan du præsicere???
ASP???? Øhhh hvad bruger du asp og udprintning til???
Avatar billede dr.kaos Nybegynder
23. marts 2000 - 15:53 #7
Ønsker du at udskrive rapporten ved tryk på en knap??
Eller ønsker du at udskrive rapporten på en anden måde?? fx ved direkte åbning af rapporten?