Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
11. november 2001 - 18:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TNT versus Geforce2

Jeg skal have nyt grafikkort!
Hvad er bedst til spil og hvad er forskellen på TNT2 og Geforce2?
Max pris bliver 500kr.!
Avatar billede kludedukken Nybegynder
11. november 2001 - 18:29 #1
Geforce 2 er nyere end TNT. - Geforce 2 er ligeledes bedre ydende.
Avatar billede well_r Nybegynder
11. november 2001 - 18:29 #2
Jeg mener nok at GeForce to er langt bedre til effekter der kræver mange ram :)

er sq ikke sikker......
der er et GeForce2 kort der kan få en driver der gør den 50%hurtigere end normalt! :)
Avatar billede well_r Nybegynder
11. november 2001 - 18:29 #3
svar :)
Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
11. november 2001 - 18:47 #4
well r; Hvad hedder det kort?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
11. november 2001 - 19:02 #5
Der er ikke ét kort som bliver 50 % hurtigere med en driver.

Der er tale om at der kommer nye drivere til alle Geforce kort og i den forbindelse sættes der til tider %\'er på hvor meget hurtigere det bliver med netop den driver. - Det vil jeg dog ikke tage så nøje.

Hvis du skal finde et kort til 500.- Vil jeg anbefale et Geforce 2MX 400 : http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617907 som koster 649.- men jeg vil bestemt anbefale at give de sidste kroner for den ekstra ydelse du vil få.

Læs evt. guiden ang. grafikkort : http://www.edbpriser.dk/guider/grafik.asp
Avatar billede -sofus- Nybegynder
11. november 2001 - 19:28 #6
Det store forskel på TNT og Geforce er at TNT bruger computeres CPU til beregning, hvor Geforce bruger sin egen CPU,, Derudover er Geforce hurtigere og har mere ram.. og Meget hurtigere til 3D grafik
Avatar billede well_r Nybegynder
11. november 2001 - 19:35 #7
Pille.. mener nok at det er NVIDIA :)
eller sådan noget :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
12. november 2001 - 09:45 #8
takker for point