Avatar billede rhoemer Nybegynder
11. november 2001 - 17:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Javascript sender asp med

}
    sendTo (\'checklogin.asp <% If Request(\"SecondTry\")=\"True\" Then Response.Write \"?SecondTry=True\" End If %>\');
    }

Jeg har et script, der først tjekker en form. SendTo er en function, der skal sende formen til checklogin.asp, men den vil ikke umiddelbart acceptere, at jeg sender ASP med i javascriptet.

The page cannot be displayed The page you are looking for cannot be displayed because the page address is incorrect.
HTTP 405 - Resource not allowed

Kan jeg overhovedet sende dette asp-kode med?? og i så fald, hvordan gør jeg det?
Avatar billede nute Nybegynder
11. november 2001 - 17:28 #1
det er da ingenting i veien for å gjøre det du prøver på. Du kan selv se at det er mulig:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC \"-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN\">

<html>
<head>
    <title>Untitled</title>
    <SCRIPT LANGUAGE=\"JavaScript\" TYPE=\"text/javascript\">
    <!--
    function openWin( url ){
      newWin = window.open( url );
    }
    //-->
    </SCRIPT>
</head>

<body>
<a href=\"java script:void( openWin(\'http://www.eksperten.dk/<% if( 1=1) then response.write(\"spm/132454\") end if %>\') );\">Klikk</a>
</body>
</html>

/nute
Avatar billede rhoemer Nybegynder
11. november 2001 - 18:11 #2
Jeg har copy/pastet din kode over i et tomt dokument og gemt og afprøvet det. Men det virker ikke!!

Linket på siden kommer da til at se sådan ud:
\') );\">Klikk

Avatar billede nute Nybegynder
11. november 2001 - 18:14 #3
Tja, så er det nødt å være et annet problem. Jeg har kopiert koden over i et tomt dokument selv, og det fungerer utmerket for meg....

/nute
Avatar billede rhoemer Nybegynder
19. januar 2002 - 12:53 #4
fundet løsning!