Avatar billede miroxp Nybegynder
11. november 2001 - 15:37 Der er 10 kommentarer

ipx på windowsXP / Windows98

Jeg har 2 computerer, den ene med win98, den anden med WinXP. Jeg har IPX på begge, men med spillet Red Alert 2, kan man ikke se hinanden. Jeg har læst på Westwood.com at IPX\'en ikke er kompatibel. Dog fungerede det lige da jeg havde installeret XP.

Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
11. november 2001 - 15:38 #1
Du skal bruge TCP/IP så virker systemet med det samme... det er nemt lige at lave om.

Truti [DK]
Avatar billede mazlink Nybegynder
11. november 2001 - 15:41 #2
Prøv eventuelt med faste ip\'er
Avatar billede thomzen Nybegynder
11. november 2001 - 15:57 #3
Jeg vil også foreslå at i baer spiller over TCP/IP Istedet for.. ;)
Avatar billede thomzen Nybegynder
11. november 2001 - 15:59 #4
bare.. Hov.. :oD
Avatar billede miroxp Nybegynder
11. november 2001 - 16:02 #5
Tak for de hutige svar , men Red Alert kan vel kun kører på IPX eller ?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
11. november 2001 - 16:09 #6
Jeg kan faktisk ikke forestille mig at Win XP kan køre IPX serlig godt da stort set alt hvad der hedder DOS er væk i det.

Truti [DK]
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
11. november 2001 - 16:10 #7
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. november 2001 - 16:15 #8
truti, ehm... hvad er det lige IPX har med DOS at gøre?

Avatar billede miroxp Nybegynder
11. november 2001 - 16:20 #9
Hej alle

Jeg kan med det samme sige, at der skam findes IPX på både Win2000 og XP. Den hedder \"NWLINK IPX\".
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. november 2001 - 16:24 #10
Jeg tror sku også at Novell vil blive kede af det, hvis i skrev at det var DOS! hehe