Jeg kunne forstille mig at grunden til at du ikke kan få det til at virke, er fordi du et eller andet sted (eller flere steder) bruger crossover kabler (oftes røde eller gule) hvor du altid skal bruge de \"normale\" kabler (oftes hvide).
nu har vi på teledanmarks support fået at vide at vi netop skulle bruge et crossover kabel. jeg fik at vide at vi skulle sætte crossover kablet i ADSL modemet til uplink på hub\'en. Men jeg har også prøvet med et alm. kabel, men det virker heller ikke, er der en der kan komme med en forklaring??!
Jeg er selv kunde hos tdc, har godt nok en switch, men problemstillingen er den samme. Jeg bruger kun det \"normale\" kabler, og der er absolut ingen problemer med det. Er du sikker på at det ikke er opsætningen på din computer den er galt med?
På min Cisco Router skal der sidde et Crossover kabel fra Ciscoen til Uplink i Hub/switchen. Skulle ikke gøre nogen forskel at mit udstyr kommer fra Cybercity!
Så skulle det også virke hvis du sætter det gule kabel fra modemet til uplink i hubben og de hvide kabler til hver sin computer!
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.