Avatar billede cholm Nybegynder
11. november 2001 - 12:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Husk adgangskode til internetforbindelse

Hvordan er det nu at jeg får netværk via modem forbindelsen til at huske adganskoden.

\"Gem adgangskode\" feltet er nedtonet, og jeg kan ikke lige huske hvordan jeg får gjort dette felt aktivt.

OS: Win98

/cholm
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 12:23 #1
du skal oprette en brugerprofil før du kan få win98 til at give dig lov til at gemme dit password
Avatar billede cholm Nybegynder
11. november 2001 - 12:45 #2
ztyxx >>> Hvordan gør jeg det ?

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
11. november 2001 - 13:19 #3
Jeg har fundet ud af at oprette en profil..Tak

/cholm
Avatar billede cholm Nybegynder
11. november 2001 - 13:19 #4
Svarer du lige....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 16:04 #5
det er så et svar :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 16:04 #6
øh, ikke, men nu da *LOL*
Avatar billede bpp Nybegynder
12. november 2001 - 15:12 #7
Man behøver ikke oprette en profil for at gemme dit password. Når du går på nettet bruger du sikkert en genvej fra dit skrivebord eller så\'noget ! Det er derfor du ikke kan rette til at den skal huske dit password ! Hvis du går ind i Netværk Via Modem og opretter forbindelse derfra har du mulighed for at gemme der !

/bpp
Avatar billede bpp Nybegynder
12. november 2001 - 15:18 #8
takker fordi jeg ikke fik noget :O(
Avatar billede cholm Nybegynder
15. november 2001 - 13:34 #9
bpp >>> Dit svar er sikker rigtigt, men når jeg får et brugbart svar 1 døgn inden du svarer, må det nødvendigvis være der pointene falder...

/cholm
Avatar billede bpp Nybegynder
15. november 2001 - 20:52 #10
Cholm > Ja selvfølgelig ! Det var også nærmere ment som en joke ! :O)