Avatar billede freeztyler Nybegynder
11. november 2001 - 11:20 Der er 8 kommentarer

FTP-SERVER

Jeg skal have lavet en FTP server og vil gerne have hjælp HELE vejen... Jeg har oprettet en bruger inde på dyndns.dk og vil gerne have hjælp derfra!

Det er nok lidt for lidt point, men den der hjælper mig skal nok få flere når jeg selv får nogen!
Avatar billede freeztyler Nybegynder
11. november 2001 - 11:22 #1
Kom NU kloge hoveder!
Avatar billede jabp Nybegynder
11. november 2001 - 11:27 #2
Jeg vil godt, men ikke for 13 point :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. november 2001 - 11:31 #3
hent f.eks BulletProof FTP Server her:
http://www.bpftp.com/download.html
og læs så manualen her:
http://www.bpftpserver.com/manual/manual_eng/

hvis du har en router, skal du sørge for at port 21 peger på den ipadresse du har givet den pc der skal være server.

God fornøjelse :)
Avatar billede hadaps Nybegynder
11. november 2001 - 16:22 #4
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
11. november 2001 - 16:25 #5
hadaps: G6 hedder nu BulletProof FTP Server
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2001 - 23:13 #6
Brug da Cesar ftp. Freeware og en af de bedste ftp server der findes. Ingen pjat med rood, men henter blot den mappe ned i et virtuel område under den enkelte bruger, og så er der adgang til mappen lige meget hvilken disk den ligger på. Samme sted tildeler man også rettigheder.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk

www.mulle.adsl.dk/cesar startpakke med dansk brugervejledning klar til brug med brugere.
Avatar billede mr.d Nybegynder
20. november 2001 - 21:37 #7
Er der andet du er i tvivl om Ang. FTP ?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2001 - 01:08 #8
Hjælper gerne kontakt mig blot over icq eller messenger :-)