Avatar billede janmol Nybegynder
10. november 2001 - 21:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sende mange e-mails fra databse

Jeg har oprettet en kundedatabase, hvor en række af kunderne har angivet, at de gerne vil have nyhedsbreve pr. e-mail. Jeg bruger en makro med SendObject til at sende nyhedsbrevet til Outlook, men jeg kan kan ikke finde ud af, hvordan man får overført mail-adresserne til \"To\"-feltet. Er der nogen som har en (letfattelig) opskrift?
Avatar billede terry Ekspert
11. november 2001 - 11:59 #1
Dim MailTo As String

    MailTo = \"Address1\" & \";\" & \"Address2\"

    DoCmd.SendObject acSendReport, \"rpt1\", acFormatRTF, MailTo, , , \"Test SendObject\", \"This is the text\"
Avatar billede terry Ekspert
11. november 2001 - 12:00 #2
You could also loop through a recordset adding each mail address to MailTo