Avatar billede mdomino Nybegynder
10. november 2001 - 13:43 Der er 1 løsning

Fejl: Modtageren er ikke tilgængelig og forsvandt...

Hej,

Jeg har et spørgsmaal ang en chatpage jeg ikke kan komme ind paa, kun paa gode dage, -jeg er efterhaanden begyndt at gaa op og ned ad væggene

Der opstod en fejl paa siden

Jeg faar den her besked: Linje 15
Tegn 1
Fejl: Modtageren(serveren(ikke serverprogrammet) er ikke tilgængelig og forsvandt. Alle forbindelser er ugyldige. Kaldet er ikke udført
Kode: 0

Programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes

Derefter gaar det ofte med at gendanne active desktop

Yderlig info:

Der begyndte at opstaa bøvl efter at jeg downloaded den nye internet explorer 6. Dette browserprogram har jeg hentet flere gange nu, -uden nogen effect Derudover har jeg flere shareprogrammer kørende. Ligeledes har jeg forsøgt at lukke dem ned. Jeg har masser af plads paa disken og rydder op i midlertidige internet filer etc fragmenterede for nogle dage siden
Der er ingen ben i at komme ind paa yahoo chat.
Jubii chat er dog osse lukket omraade + et paar andre steder
Hvorom alting er, jeg er gaaet død her
Er der een som har forslag til at løse misereren?

Paa forhaand tak!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. november 2001 - 14:37 #1
IE6 benytter sig af teknologi der ikke er 100% bagudkompatibel, desværre. derfor er der visse websteder du ikke vil kunne besøge! Løsningen er at afinstallere IE6 og installere IE5.5.