Avatar billede fjumse Nybegynder
10. november 2001 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Superbruger

Jeg har købt fra et Leasingselskab en SUN-603 med tilhørende speciel Kodak billed
behandlingprogram. Der er installeret vmunix, - men jeg har ikke fået password oplyst. Hvordan finder jeg det, - jeg har fået alle originalbånd med, - kan jeg installere det hele forfra.
Ricard
Avatar billede cybermike Nybegynder
10. november 2001 - 10:47 #1
vil ikke love noget men hvis du bor i nærheden af midtjylland og vil betale mig en bus/togbillet vil jeg godt kigge på det for dig.

Avatar billede fjumse Nybegynder
18. november 2001 - 16:56 #2
Desværre bor jeg i Roskilde, - men jeg vil meget gerne vende tilbage om kort tid. Jeg er lidt ophængt p.t.
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. december 2001 - 22:42 #3
helt ok.

Fang mig evt. på himself@cybermike.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
28. april 2002 - 20:38 #4
Bliver det til noget?

Fang mig venligt på mike@fujang.dk , der er nogle mindre problemer med den anden server(freepaq)