Avatar billede svend_rugaard Praktikant
10. november 2001 - 02:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ahtlon 1500 + / Plus andet !

Hej!

Jeg har 2. spørgsmål!

1. - Jeg får en Ahtlon 1500+ på tirsdag , og jeg vil høre engang om der er nogen der har efaringer med netop DEN og om i så har overclocket den ?

2. - Hvis jeg prøvet at overclocke den f.eks - kan man risikere at cpu ikke virker ? Eller brænder sammen ? Ellr fungere den bare ikke optimalt ? Og hvor meget kan sådan en lille sag opgraderes til ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. november 2001 - 02:59 #1
Der er altid en risiko ved at overclocke...

Men nu er det lige jeg må spørge - hvorfor vil du? - i hvilke situationer mener du ikke en 1500+ dækker dit behov?

Jeg har altid haft svært ved at se hvorfor man skulle overclocke en processor der kan trække alt tilgængeligt software :)
Avatar billede edbfjols Nybegynder
10. november 2001 - 03:13 #2
det er vel til spil man bruger det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. november 2001 - 03:46 #3
en 1500mhz professor kan trække alt der eksisterer idag... ved spil er det primært ram eller grafikkort der er flaskehals...

(hvorfor lægger du et svar, edbfjold?)
Avatar billede ulrich Novice
10. november 2001 - 04:10 #4
NanoQ: nu er det ikke en 1500 mhz processor. Jeg tror svend_rugaard hentyder til Athlon Palomino XP 1500+ (1333MHz) processoren (se edbpriser.dk) :)
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
11. november 2001 - 14:30 #5
Jeg ved ikke helt hvad der er svar i dette :) - Men jeg godtar det ikke - hehe - Yes im bad ! - og Saturation - du burde næsten få 10 point for din kommentar ;) - Keep em going!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
25. november 2001 - 09:52 #6
Hmm! Ingen respons her så må jeg hellere tage de sidste point tilbage :)
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
23. december 2001 - 03:04 #7
Damn !