Avatar billede sabrina Nybegynder
09. november 2001 - 08:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rammer - link

Jeg har lavet en hp. med 3 rammer. Hvordan laver jeg link til hovedsiden, så alle 3 rammer skifter på en gang
Avatar billede 7th Praktikant
09. november 2001 - 08:31 #1
Hmmm kunne du evt ikke lige omformulere sps\'et.
Jeg går ud fra at du mener at du har 3 frames på din side, hvorefter du så gerne vil linke til hovedsiden (hovedframe ?) så alle tre frames opdateres. korrekt ? Hvis ja giver det for mig ingen mening...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. november 2001 - 09:05 #2
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. november 2001 - 09:09 #3
Avatar billede sabrina Nybegynder
09. november 2001 - 12:07 #4
ramme 1hmt = overskrift bliver stående på alle sider
ramme 2 htm = menu
ramme 3 htm = div. sider fra link i ramme 2
I ramme 2 er der et link der hedder forside, med dette link vil jeg gerne åbne 1. side i alle 3 rammer på en gang
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. november 2001 - 13:08 #5
Så brug den jeg har skrevet tidligere.
Den kan rettes til så det er 3 sider der åbner i stedet for 2.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. november 2001 - 13:12 #6
Første side i alle 3 rammer...
Så skal du bare tilbage til index.htm med target=\"_parent\".